لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تقلید عجیب سامسونگ از ایرپاور برای ساخت پد شارژ بی‌سیم

تقلید عجیب سامسونگ از ایرپاور برای ساخت پد شارژ بی‌سیم

رویداد جدید سامسونگ به تازگی برگزار شده است که در جریان آن، شرکت کره‌ای از محصولات جدید خود نظیر گلکسی نوت 9 و دیگر محصولات جانبی مبتنی بر آن رونمایی کرده است که شارژر بی‌سیم آن کاملاً شبیه ایرپاور است.

یکی از محصولاتی که در این رویداد از طرف سامسونگ رونمایی شد، پد شارژ بی‌سیم گلکسی نوت 9 بود که با نام Charger Duo معرفی شد. این پد شارژر به صورت هم‌زمان می‌تواند گلکسی نوت 9 را به همراه قلم استایلوس آن و همچنین ساعت هوشمند این شرکت را از طریق سیستم ارتباطی بی‌سیم شارژ کند. اما آنچه سروصدای زیادی میان تعدادی از تحلیلگران به وجود آورده است، شباهت بسیار زیاد Charger Duoبا ایرپاور شرکت اپل است. 

در حقیقت کره‌ای‌ها این بار نیز نوآوری را کنار گذاشته‌اند و همانند اپل از یک شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ هم‌زمان سه دستگاه رونمایی کرده‌اند. جالب اینجا است که Charger Duo برای شارژ هدفون یا هندزفری ساخته نشده است و تنها دو دستگاه را شارژ می‌کند و دستگاه سوم تنها شامل قلم استایلوس گلکسی نوت جدید می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که تنها تلاش سامسونگ برای تولید Charger Duo تولید یک پد شارژ بی‌سیم با ظاهر ایرپاور بوده که بتواند به گونه‌ای سه دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند.

البته با توجه به مسائلی که مطرح شد، پد شارژ بی‌سیم سامسونگ یک برگ برنده مهم نسبت به ایرپاور دارد و آن هم مربوط به تاریخ عرضه آن به بازار می‌شود. اپل ایرپاور را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته رونمایی کرد و قرار بود این محصول را در سال 2018 آماده عرضه به بازار کند که تا به امروز که بیش از نیمی از این سال گذشته است، خبری از این محصول در بازار نیست. این در حالی است که سامسونگ قول داده تا در آینده خیلی نزدیک این محصول را آماده عرضه به بازار کند. 

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373