لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران حساب اسپاتیفای رایگان در آینده می‌توانند تبلیغات را دور بزنند

کاربران حساب اسپاتیفای رایگان در آینده می‌توانند تبلیغات را دور بزنند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از برخی کاربران حساب اسپاتیفای رایگان امکان دور زدن تبلیغات به این بخش اضافه شده است.

کاربران استرالیایی که از همین حالا از اسپاتیفای رایگان استفاده می‌کنند، ادعا کرده‌اند که امکان دور زدن تبلیغات را پیدا کرده‌اند و می‌توانند به صورت مستقیم به موسیقی‌ها گوش کنند. سخنگوی اسپاتیفای نیز به‌عنوان توسعه دهنده این سرویس پخش موسیقی ضمن تائید این مسئله در مصاحبه خود با AdAge اعلام کرده که این قابلیت باعث می‌شود تا کیفیت پخش تبلیغات بهبود یابد. در حقیقت کاربران اسپاتیفای همانند یوتیوب می‌توانند تبلیغات را رد کنند و تنها آن دسته از تبلیغاتی که برایشان مهم‌تر است را پخش کنند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که با ارائه این قابلیت در اسپاتیفای رایگان هوش مصنوعی به کار رفته در این سرویس پخش موسیقی می‌تواند علاوه بر تشخیص سلیقه کاربران در گوش کردن به موسیقی، نوع تبلیغاتی که برای آن‌ها مهم‌تر هستند را نیز تشخیص دهد و در نهایت کیفیت و هزینه تبلیغات پخش شده را افزایش دهند. 

خرید امن و مطمئن گیفت کارت اسپاتیفای

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت آسپاتیفای و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

علاوه بر این، قابلیت یاد شده باعث می‌شود تا کاربران اسپاتیفای رایگان تمایل بیشتری به استفاده از این سرویس داشته باشند که بر اساس آن پیش بینی می‌شود تا تعداد کاربران رایگان این سرویس پخش موسیقی در آینده رشد قابل توجهی پیدا کند. تا پیش از این نیز در رونمایی نسخه جدید این سرویس پخش موسیقی، امکان کنترل کردن پخش تعدادی مشخص از پلی لیست‌ها به کاربران اسپاتیفای رایگان داده شده بود.

اسپاتیفای یکی از سرویس‌های پخش موسیقی موفق است که تا به امروز تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. روش کسب و کار این سرویس به صورت فریمیوم بوده و کاربران می‌توانند با توجه به محدودیت‌هایی خاص از آن به صورت رایگان استفاده کنند. علاوه بر این، خرید حساب کاربری اسپاتیفای باعث می‌شود تا تمامی محدودیت‌های این سرویس به طور کامل برطرف شده و کاربران بتوانند از طریق آن تمامی موسیقی‌های خود را بدون هر گونه تبلیغات پخش و حتی دانلود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420