لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپیکر مک بوک پرو 2018 با مشکل مواجه است {مشکل حل شد}

اسپیکر مک بوک پرو 2018 با مشکل مواجه است {مشکل حل شد}

بر اساس ادعای برخی از کاربران، اسپیکر مک بوک پرو 2018 در برخی از مدل‌ها با مشکلاتی جدی مواجه است.

اپل به تازگی و نزدیک به یک ماه پیش از سری جدید لپ تاپ‌های حرفه‌ای خود پرده برداشته است و حالا بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که اسپیکر مک بوک پرو 2018 در همان لحظه اول خرید با مشکل مواجه است و این دستگاه‌ها در حین پخش صدا اعوجاج و نویز عجیبی را از خود پخش می‌کنند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit نیز به تازگی به این مسئله پرداخته است و اعلام کرده که در حین پخش صدا، با اعوجاج و نویز مواجه شده است. این مشکل به‌طور مشخص در مدل‌های 13 اینچی و 15 اینچی مک بوک پرو 2018 مشاهده شده است. کاربران همچنین در مورد مشکلات مربوط به اسپیکر مک بوک پرو 2018 ویدیوهای زیادی را منتشر کرده‌اند که نشان از گستردگی این مشکل در میان این مدل از محصولات دارد.

علاوه بر موارد فوق، حتی برخی از کاربران ایرانی نیز با مشکلات مربوط به اسپیکر مک بوک پرو 2018 مواجه شده‌اند و هنوز هیچ یک از منابع رسمی اپل و وب سایت‌های اختصاصی مربوط به محصولات این کمپانی علت اصلی این مشکل را پیدا نکرده‌اند. بر همین اساس، هنوز معلوم نیست که مشکل یاد شده ریشه‌ای سخت افزاری دارد و در حقیقت خرابی ناشی از ساخت به حساب میاید و یا این مشکل نرم افزاری است و اپل می‌تواند با آپدیت‌هایی که در آینده عرضه می‌شوند آن را برطرف کنند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز مشکلات مربوط به پخش اعوجاج و نویز در اسپیکر دیگر محصولات اپل به وجود آمده بود. برای مثال سال گذشته تمامی مدل‌های اولیه از آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در هنگام برقراری تماس نویز و اعوجاج خاصی را پخش می‌کردند و اپل در اولین آپدیت آی او اس 11.0.1 این مشکل را برطرف کرده بود. اما حالا معلوم نیست که مشکل اسپیکر مک بوک پرو 2018 به‌طور مشخص با یک آپدیت نرم افزاری حل می‌شود و یا اپل خدمات تعمیراتی ویژه‌ای را برای این محصولات در نظر می‌گیرد. 

اما باید به یاد داشت که قطعا اپل این موضوع را پیگیری خواهد کرد چرا که این کمپانی تا به امروز سابقه بسیار خوبی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود داشته است.

آپدیت: مشکل برطرف شد

 اپل در آپدیت جدید سیستم عامل مک او اس های سیرا مشکل اسپیکر مک بوک پرو 2018 را برطرف کرده است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373