لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن OneCast برای استریم بازیهای ایکس باکس وان در آیپدها

دانلود اپلیکیشن OneCast برای استریم بازیهای ایکس باکس وان در آیپدها

توضیحات اپلیکیشن :

کاربران کنسول ایکس باکس وان از همین حالا می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را به صورت مستقیم در آیپد، آیفون یا آیپاد تاچ اجرا کنند. اپلیکیشن 11.99 دلاری وان کست این امکان را به کاربران می‌دهد تا به صورت مستقیم بازی‌ها را در ایکس باکس وان اجرا کرده و محتوای صوتی و تصویری آن را در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس دریافت کنند و آن‌ها را کنترل کنند.

گفتنی است که برای استفاده از قابلیت‌های این اپلیکیشن، باید کنسول ایکس باکس وان را به همراه یک دستگاه مبتنی بر آی او اس نظیر آیپد، آیپاد یا آیفون را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن می‌تواند امکان استریم ویدیو با کیفیت 1080p را به کاربران دهد.

کاربران می‌توانند از کنترلرهای ساخته شده برای دستگاه‌های اپل که با نشان MFI تولید شده‌اند، و یا از کنترلر اختصاصی ایکس باکس وان استفاده کرده و از بازی کردن با آیپد خود لذت ببرند.

بازدهی این اپلیکیشن بسیار بالا بوده و با کم‌ترین لگ ممکن می‌تواند استریم بازی‌ها را به کاربران ارائه دهد. کاربران همچنین می‌توانند از پروفایل‌های مختلف ایکس باکس وان استفاده کنند و این اپلیکیشن محدود به یک پروفایل خاص نیست. کاربران همچنین می‌توانند از کنترل مجازی داخلی این اپلیکیشن برای مدیریت و اجرای بازی‌ها استفاده کنند و لزوماً نیازی به همراه داشتن کنترلر نخواهند داشت، البته باید به یاد داشت که کنترل بازی‌ها از طریق نمایشگر لمسی ممکن است تا حدودی محدود باشد و کار با آن دشوار باشد.

اگر اینترنت پر سرعت به همراه تعداد زیادی از بازی‌های قانونی ایکس باکس را در اختیار دارید، می‌توانید با خرید این اپلیکیشن، به راحتی بازی‌های ایکس باکس را در آیپد خود اجرا کنید و از آن لذت ببرید. همان‌طور که گفته شد، باید به یاد داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن، حتماً باید بازی‌ها را به صورت قانونی خریده باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373