لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل پیکسل 3 با تقلید کامل از آیفون ایکس تولید شده است!

گوگل پیکسل 3 با تقلید کامل از آیفون ایکس تولید شده است!

نزدیک به یک ماه تا شروع رویداد گوگل برای معرفی پیکسل 3 باقی مانده است و حالا تصاویری از این تلفن هوشمند منتشر شده که نشان می‌دهد که گوگل پیکسل ایکس ال با تقلید کامل از آیفون ایکس تولید شده است.

این تصاویر برای اولین بار توسط وب سایت Android Police منتشر شده است که در آن‌ها نشان داده شده که گوگل در طراحی گوشی پیکسل ایکس ال از بریدگی بالای نمایشگر به همراه طراحی تمام صفحه مشابه با آیفون ایکس استفاده کرده است. تصویر منتشر شده حاکی از آن است که گوگل نه تنها در زمینه تولید اندروید پای و ارائه هوم بار در آن، بلکه در طراحی سخت افزاری و تعبیه ناچ در پیکسل 3 نیز از اپل تقلید کرده است.

گوگل یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین منتقدین و رقیب های آیفون‌ شرکت اپل بوده و تا پیش از این از بسیاری از خصوصیات آیفون‌ها انتقاد کرده بود و بعدها همین موارد را در تولید پیکسل‌ها به کار برده بود. اپل در تولید آیفون 7 جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را حذف کرده بود و گوگل پس از معرفی و عرضه این تلفن هوشمند شروع به انتقاد در مورد حذف جک 3.5 میلی متری کرد. با این حال جالب است بدانید که گوگل در تولید پیکسل‌های خود نیز جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را حذف کرده است.

گوگل حتی در تعبیه لوازم جانبی داخل بسته بندی پیکسل 3 نیز از اپل تقلید کرده است و با حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا، دانگل تبدیل این درگاه به USB-C و یک هندزفری اختصاصی را ارائه داده است. با این حال باید در نظر داشت که هندزفری‌های مبتنی بر درگاه USB-C به اندازه هندزفری‌های لایتنینگ در بازار فراگیر نیستند و به همین دلیل کاربران پیکسل با محدودیت بسیار زیادی در زمینه خرید هندزفری و دانگل مواجه خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420