لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز کردن دو پنجره سافاری در آیپد

باز کردن دو پنجره سافاری در آیپد

 یکی از قابلیت‌های ارائه شده در آی او اس 11 برای آیپدها امکان باز کردن دو پنجره به صورت هم‌زمان است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، از آیپد خود همانند کامپیوترهای دسکتاپ نظیر آیمک‌ها، مک بوک‌ها و کامپیوترهای ویندوزی استفاده کنند.

این قابلیت در حقیقت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از آیپد خود به صورت مالتی تسکینگ و کارآمدتر استفاده کنند. تصویر کنید که در حال خواندن هم زمان دو مطلب مجزا هستید، قابلیت اسپلیت اسکرین به شما اجازه می‌دهد تا در هر دو طرف نمایشگر آیپد هر دو مطلب را باز کرده و به صورت هم‌زمان آن‌ها را مشاهده کنید.

روش استفاده از این قابلیت بسیار آسان است و تنها کافی است با استفاده از درگ اند دراپ هر یک از پنجره‌ها را به دو طرف بکشانید. در این میان، کاربران برای اسپلیت اسکرین کردن یک اپلیکیشن مشخص به صورت دو پنجره با چالش‌های ویژه‌ای همراه هستند و نمی‌توانند به صورت مستقیم و به‌سادگی از درگ اند دارپ استفاده کنند. یکی از پر استفاده ترین موارد این موضوع باز کردن دو پنجره از اپلیکیشن سافاری به صورت اسپلیت اسکرین است که انجام آن نیاز به ترفندی خاص در آیپدها دارد. به همین دلیل کاربران زمان زیادی را برای جست و جو کردن روش انجام این کار در اینترنت صرف می‌کنند.

باز کردن دو پنجره سافاری در آیپد

روش انجام این کار بسیار آسان است و تنها کافی است چند کار ساده را انجام دهید.

  • 1.سافاری را در آیپد مبتنی بر آی او اس 11 و جدیدتر از آن باز کنید
  • 2.در تب اول، صفحه مورد نظر خود را باز کنید
  • 3.در قسمت Tabs انگشت خود را برای چند ثانیه نگه دارید و روی گزینه Open Split View را بزنید (اگر از اسمارت کیبورد استفاده می‌کنید CMD+N را بزنید)
  • 4.حال روی یکی از لینک‌های داخل صفحه اول تپ کنید و انگشت را نگه دارید
  • 5.در این قسمت Open in Split View را بزنید تا لینک دوم در پنجره دیگری باز شود و به صورت اسپلیت اسکرین به شما نشان داده شود

علاوه بر روش فوق می‌توانید دو تب را به صورت هم‌زمان در سافاری باز کرده و سپس انگشت را روی تب اول نگه داشته و در نهایت آن را به انتهایی‌ترین بخش سمت راست یا چپ بکشانید تا دو پنجره به صورت اسپلیت اسکرین نشان داده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420