لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید در مورد Apple Pay Cash

ویدیوی تبلیغاتی جدید در مورد   Apple Pay Cash

شرکت اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است که موضوع آن مربوط به سرویس انتقال وجه Apple Pay Cash است.

در این ویدیو، اپل سادگی روند انتقال وجه به افراد مختلف را نشان داده و در آن شباهت میان انتقال وجه از طریق Apple Pay Cash و ارسال یک پیام کوتاه را بررسی کرده است. این ویدیوی تبلیغاتی که تنها هفده ثانیه زمان دارد، نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند در هنگام پیام دادن از طریق سرویس آی مسیج وجه مورد نظر خود را به دوستان یا افراد حاضر در لیست مخاطبین خود ارسال کرده و دیگر نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های رسمی بانک‌ها و مؤسسات مالی دیگر ندارند.

سرویس Apple Pay Cash هم‌زمان با آی او اس و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته (WWDC 2017) از طرف اپل رونمایی شد. کاربران می‌توانند از طریق این سرویس، وجه‌های مختلف را از حساب‌های بانکی ذخیره شده در بخش Apple Pay خود برداشت کرده و سپس آن را به حساب بانکی دوستان انتقال دهند. دریافت کننده وجه‌ها نیز می‌تواند مبلغ دریافتی را از طریق سرویس پرداخت اپل که در پایانه فروشگاه‌های و مراکز خدماتی و تفریح نصب شده‌اند نیز خرج کنند.

سرویس Apple Pay Cash در حقیقت یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای انتقال پول به صورت الکترونیکی در تلفن‌های هوشمند است که تنها برای کاربران آیفون‌های جدید ارائه شده است. گفتنی است که سرویس اپل پی تنها در آیفون‌های مجهز به سیستم ارتباط نزدیک NFC ارائه شده است. این تلفن‌های هوشمند شامل آیفون 6، 6 اس، 7، 8 و نسخه پلاس آن‌ها به همراه آیفون ایکس و آیفون اس ای می‌شود.

همچنین باید گفت که این سرویس تنها در برخی از کشورهای جهان ارائه شده است و اپل هنوز در سراسر جهان پشتیبانی از آن را ارائه نداده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420