لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد حفظ حریم شخصی کاربران در هنگام استفاده از سیری توضیح داد

اپل در مورد حفظ حریم شخصی کاربران در هنگام استفاده از سیری توضیح داد

ماه گذشته، کمیته انرژی و تجارت آمریکا طی نامه‌ای به تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در مورد نحوه استفاده از داده‌های کاربران آیفون‌ها توضیح خواسته بود و حالا اپل به صورت رسمی پاسخ این نامه را داده است.

تیموتی پاودرلی، مدیر امور دولتی شرکت اپل در این نامه اعلام کرده این کمپانی همچنان به حریم خصوصی کاربران اعتقاد دارد و آن را به عنوان یکی از حقوق بنیادی انسان‌ها دانسته است. 

ما حریم خصوصی را به عنوان یکی از حقوق بنیادی بشر می‌شناسیم و هدف ما از طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر آن، کاهش هر چه بیشتر داده‌های جمع آوری شده از کاربران است. زمانی که ما داده‌های کاربران را جمع آوری می‌کنیم، شفافیت بیشتری در زمینه اطلاع رسانی کاری که با آن‌ها انجام داده می‌شود را ارائه می‌دهیم. ما دستگاه‌هایمان را به گونه‌ای تجهیز کرده‌ایم که جمع آوری داده‌ها توسط اپل را به حداقل برسانیم.

ما به مشتریان به چشم یک محصول نگاه نمی‌کنیم و مدل کسب و کار ما وابسته به جمع آوری مقدار زیادی از اطلاعات شخصی کاربران برای فروش آن‌ها به شرکت‌های تبلیغاتی نمی‌شود. 

تیموتی پاودرلی

در این میان، یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که از اپل در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران شده بود، به مسائل مربوط به جمع آوری داده‌ها توسط دستیار دیجیتالی سیری می‌شد که پاودرلی به آن نیز پاسخ داده است. 

 گفته‌های دریافتی از سیری به منظور افزایش دقت پاسخ‌ها به اپل فرستاده می‌شوند و اپل این کار را با رقابت حفظ حریم خصوصی انجام می‌دهد. کاربران به طور کامل روی سیستم‌های تشخیصی درگیر با گفته‌های ارسالی به سیری کنترل دارند و می‌توانند هر زمانی که اراده کنند، این اطلاعات را از سیری پاک کنند. اپل نیز این اطلاعات را به صورت مستقیم از سیستم‌های ذخیره سازی خود در سرورها پاک می‌کند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373