لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه اپلیکیشن مدیر ایمیل Newton پایان یافت

توسعه اپلیکیشن مدیر ایمیل Newton پایان یافت

مدیر عامل شرکت توسعه نرم افزار CloudMagic به تازگی اعلام کرده است که این کمپانی تصمیم به توقف فرایند توسعه اپلیکیشن مدیریت ایمیل Newton دارد.

بر همین اساس، وبلاگ رسمی این کمپانی طی پستی اعلام کرده که از تاریخ بیست و پنجم سپتامبر سال جاری میلادی (سوم مهر 1397) اپلیکیشن مدیریت ایمیل Newton دیگر خدمات به کاربران ارائه نمی‌دهد. نیوتن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن متفرقه برای مدیریت ایمیل بوده است که تا به امروز تعداد زیادی از کاربران از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن در سال 2013 منتشر شده بود و تا به امروز نزدیک به 4 میلیون کاربر داشت.در این میان، نزدیک به 40 هزار کاربر اشتراک پولی و پریمیوم این اپلیکیشن را خریداری کرده بودند.

مدیر عامل نیوتن اعلام کرده که با وجود اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل رایگان نظیر Gmail، Outlook و Apple Mail دیگر جایگاهی برای عرضه و تجاری سازی اپلیکیشن‌های پولی مشابه باقی نمی‌ماند و همین مسئله در نهایت باعث کاهش کسب و کار ایجاد شده از عرضه این دسته از اپلیکیشن‌ها می‌شود.

اپلیکیشن نیوتن از همین‌الان قسمت ثبت نام و خرید اشتراک پولی را برای کاربران بسته است و کاربران دیگر امکان خرید اشتراک را ندارند. علاوه بر این، کاربرانی که اشتراک یک ساله را تا پیش از این خریداری کرده‌اند، هزینه خود را دریافت خواهند کرد. کمپانی توسعه دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده که با شرکت‌های گوگل و اپل در زمینه برگرداندن هزینه اپلیکیشن به کاربران همکاری کرده است.

کاربرانی که تا به امروز از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند نیز می‌توانند از همین حالا از اپلیکیشن‌های جایگزین استفاده کنند. به کاربران آیفون‌ها توصیه می‌شود تا از اپلیکیشن رسمی آی او اس یعنی Apple Mail برای مدیریت ایمیل‌های خود استفاده کنند. این اپلیکیشن با تمامی اکوسیستم رسمی اپل سازگار بوده و کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن مدیریت ایمیل، پیام‌های دریافتی خود را با دستیار دیجیتالی سیری و از طریق دستگاه‌های متعدد خود کنترل کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420