لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

AFC2 برای آیفون‌های جیلبریک شده با الکترا و Meridian منتشر شد

AFC2 برای آیفون‌های جیلبریک شده با الکترا و Meridian منتشر شد

یک تیم توسعه دهنده به تازگی ابزار AFC2 را برای کاربرانی که آیفون خود را با استفاده از الکترا و Meridian جیلبریک کرده‌اند، منتشر کرده است.

این تیم توسعه دهنده ژاپنی که تحت نام Cannathea فعالیت می‌کنند، ابزار AFC2 (Apple File Conduit) را برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر ARM64 و آی او اس 11 منتشر کرده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به فایل‌های داخلی آیتیونز دسترسی داشته باشند. AFC2 یک ابزار اختصاصی است که روی تمامی آیفون‌ها و آیپادها اجرا می‌شود.

این ابزار به سرویس‌های اختصاصی اپل نظیر آیتیونز، اپ استور و اپل موزیک و غیره اجازه می‌دهد تا فایل‌های داخلی دستگاه را تغییر دهند. این ابزار در دایرکتوری /private/var/mobile/Media قرار گرفته است که به عنوان پارتیشن دوم و غیرضروری برای اجرای آی او اس در دستگاه به حساب میاید. این ابزار به طور مشخص دسترسی‌های لازم برای کارکرد صحیح اپلیکیشن‌ها در آیفون را فراهم می‌کند. نصب این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق درگاه یو اس بی اپلیکیشن‌ها و پکیج‌های مختلف را روی دستگاه نصب کنند.

تیم توسعه دهنده‌ای که این ابزار را به تازگی برای کاربران منتشر کرده، بر این ادعا است که AFC2 را از طریق تغییر در کدهای اصلی اپل در توسعه آی او اس 11 به دست آورده است. کاربرانی که تا به امروز اقدام به جیلبریک کردن آیفون‌های مبتنی بر آی او اس 11 کرده‌اند، می‌توانند با دریافت این ابزار، به فایل سیستم‌های داخلی آیفون از طریق یو اس بی دسترسی داشته باشند. کاربران در صورت تمایل برای نصب این بسته می‌توانند به وب سایت Cannathea از طریق این لینک مراجعه کنند.

با توجه به مزایا و معایب جیلبریک که تا پیش از این بارها از آن سخن به میان آمده است، لازم است تا به کاربران در زمینه اقدام برای جیلبریک و نصب ابزارهایی نظیر AFC2 شخصی سازی شده روی آیفون هشدار داد. دست‌کاری کردن در کدهای داخلی آی او اس ممکن است باعث خرابی کامل دستگاه شود و از طرف دیگر، کمپانی اپل و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش آیفون‌ها در برابر مشکلات ایجاد شده بر سر جیلبریک پاسخگو نخواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420