لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادعای تیم کوک در مورد اپل موزیک و اسپاتیفای

ادعای تیم کوک در مورد اپل موزیک و اسپاتیفای

 تیم کوک به عنوان مدیرعامل شرکت اپل به تازگی در مقر اصلی اپل در کوپرتینو با دانیل اییک مدیر عامل و مؤسس اسپاتیفای و رابرت سافیان از مجله فست کمپانی گفت و گویی داشته است و طی آن در مورد اپل موزیک و مهم‌ترین رقیب آن یعنی اسپاتیفای سخن به میان آورده است.

تیم کوک بدون نام بردن از اسپاتیفای، انتقاداتی را در مورد یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اسپاتیفای مطرح کرد. اسپاتیفای از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای کشف سلیقه کاربران استفاده می‌کند تا از طریق آن بتواند موسیقی‌هایی که کاربر ممکن است آن‌ها را دوست داشته باشد را به کاربران توصیه کند. 

 مدیر عامل اجرایی شرکت اپل نگرانی خود را در مورد استفاده از این الگوریتم ابراز کرده است و اعلام کرده که اپل نمی‌خواهد روح انسانی دمیده شده در موسیقی‌ها از بین برود چرا که در این صورت موسیقی تبدیل به تعدادی بیت و بایت می‌شود و دیگر هنر و تلاشی در آن وجود نخواهد داشت.

ادعاهای تیم کوک، به صورت غیرمستقیم به انتقادات منتشر شده از اپل موزیک مربوط می‌شود. اپل با وجود توانایی مناسب در زمینه توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی، تا امروز از این تکنیک‌ها در اپل موزیک استفاده نکرده است.

از طرف دیگر، دانیل اییک به عنوان مدیر و مؤسس اسپاتیفای نیز با چند جمله، انتقاداتی را از شرکت اپل و سرویس پخش موسیقی این کمپانی مطرح کرد. وی اعلام کرد که اسپاتیفای برخلاف دیگر شرکت‌ها تنها روی موسیقی تمرکز کرده است؛ در حقیقت موسیقی تمامی دارایی اسپاتیفای هست چرا که انسان‌ها در تمامی شبانه روز به آن‌ها گوش می‌دهند. همین مسئله نیز باعث موفقیت اسپاتیفای در برابر اپل موزیک شده است.

اپل مدت زیادی است که در زمینه عرضه دیجیتالی موسیقی‌ها در دستگاه‌های مختلف و از طریق سرویس آیتیونز فعالیت می‌کند. در این میان این کمپانی از چند سال پیش تصمیم گرفت تا بخش جداگانه‌ای با عنوان اپل موزیک را برای آن در نظر بگیرد. اپل موزیک تا به امروز توانسته بیش از 50 میلیون کاربر را جذب کند. از طرف دیگر اسپاتیفای با داشتن 83 میلیون کاربر پولی یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل موزیک به‌حساب میاید. 

خرید امن و مطمئن گیفت کارت اپل

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت اپل ( آیتیونز – اپل موزیک – اپ استور ) و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373