لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

ششمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش ششمین بتای مک او اس موهاوای را هم‌زمان با بتای آی او اس 12 منتشر کرده است.

این به روز رسانی همچنین به صورت هم‌زمان برای کاربران عادی و توسعه دهندگان منتشر شده است. توسعه دهندگانی کهتا پیش از اینحساب 99 دلاری را خریداری کرده‌اند، می‌توانند این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان مخصوص آن دریافت و نصب کنند. کاربران عادی نیز می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان اپل، نسخه عمومی این بتا را دریافت و قابلیت‌های آن را در کامپیوتر خود تست کنند.

در این نسخه، قابلیت‌های ارائه شده در ابزار مهاجرت ویندوز به مک افزایش پیدا کرده است و کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری از دستگاه‌های ویندوزی خود را در کامپیوتر مک جدید انتقال دهند.

علاوه بر ابزار مهاجرت ویندوز به مک، بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری مربوط به بتای پنجم مک او اس موهاوای برطرف شده است. بر همین اساس، رابط کاربری برخی از اپلیکیشن‌های جدیدی که به مک او اس اضافه شده است، بهبود یافته است و همچنین تعداد کرش کردن آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

در این نسخه از سیستم عامل مک او اس موهاوای برخی از باگ‌های مربوط به مرورگر کروم برطرف شده است و کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند بدون وجود مزاحمت وب سایت‌ها برای نشان دادن محتوای چند رسانه‌ای به صورت ایمن وب گردی کنند. سافاری همچنین از این پس به صورت ایمن‌تری در مک او اس فعالیت می‌کند تا وب سایت‌ها دیگر به اطلاعات مختلف شخصی کاربران دسترسی نداشته باشند.

از آنجایی که ششمین بتای مک او اس موهاوای در مرحله بررسی و تست قرار دارد، باید به کاربران عادی گفت که این نسخه دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است و به همین دلیل توصیه می‌شود تا پاییز امسال صبر کرده و فعلاً این نسخه بتا را روی دستگاه خود نصب نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420