لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ابزار مهاجرت از ویندوز به مک را بهبود داد

اپل ابزار مهاجرت از ویندوز به مک را بهبود داد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر، شرکت اپل تصمیم دارد تا هم‌زمان با عرضه نسخه عمومی مک او اس موهاوای، ابزار مهاجرت از ویندوز به مک را بهبود دهد تا کاربران بتوانند با روندی آسان‌تر کامپیوترهای مک را به جای دستگاه‌های ویندوزی مورد استفاده قرار دهند.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که طی آن معلوم شده که نسخه آینده ابزار مهاجرت ویندوز به مک می‌تواند حساب‌های کاربری اپلیکیشن‌ها، مخاطبین، اسناد، ایمیل‌ها و دیگر موارد مربوط به اپلیکیشن‌های شخص ثالث را از داخل ویندوز دریافت کرده و آن‌ها را به مک او اس تازه نصب شده روی کامپیوترها انتقال دهد.

کاربران تا به امروز امکان انتقال برخی از اطلاعات را از کامپیوترهای ویندوزی به مک او اس را داشتند، با این حال، این اطلاعات شامل داده‌های داخلی اپلیکیشن‌های متفرقه نظیر آوت لوک نمی‌شدند، در این میان، مشخص شده است که کاربران از این پس می‌توانند با استفاده از ابزار مهاجرت از ویندوز به مک اقدام به انتقال داده‌های بیشتری از کامپیوترهای قدیمی خود به مک بوک‌ها و آیمک‌های جدید کنند تا از طریق آن با فرایند ساده‌تری با کامپیوتر مک کار کنند.

9to5mac اعلام کرده که این قابلیت را در ششمین نسخه از بتای توسعه دهندگان مک او اس موهاوای پیدا کرده است که از طریق آن تمامی اطلاعات حساب‌های کاربری به صورت مستقیم از ویندوز به مک انتقال پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که مک او ای موهاوای به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و ابزار مهاجرت از ویندوز به مک به تازگی در آن ارائه شده است. نسخه نهایی مک او اس موهاوای قرار است در نهایت تا پاییز امسال در اختیار کاربران عادی قرار بگیرند و پس از آن کاربران می‌توانند از ابزار مهاجرتی جدید و قابلیت‌های آن استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420