لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان منتشر شد

ششمین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش، ششمین نسخه بتای آی او اس 12 را تنها یک هفته پس از نسخه قبلی برای توسعه دهندگان آماده کرده است.

اپل تا به امروز نزدیک به دو ماه است که نسخه‌های بتای آی او اس 12 را برای توسعه دهندگان و کاربران آماده عرضه کرده است و این کمپانی تصمیم دارد تا نهایتاً تا پاییز سال جاری میلادی این سیستم عامل را آماده عرضه به کاربران کند. بتای آی او اس 12 که به تازگی منتشر شده است، تنها برای توسعه دهندگان قابل استفاده خواهد بود. توسعه دهندگان می‌توانند از همین حالا با مراجعه به بخش Developer Center یا به صورت OTA آپدیت جدید را دریافت کرده و آن را روی آیفون و آیپد خود نصب کنند.

در ششمین بتای آی او اس 12 برخی از باگ‌های شناخته شده‌ای که تا پیش از این در نسخه پنجم وجود داشت برطرف شده است و توسعه دهندگان می‌توانند با روند بهتری از این سیستم عامل استفاده کنند.

گفتنی است که این نسخه از سیستم عامل همراه اپل دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است. این باگ‌ها بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اپل شامل موارد زیر می‌شود:

  • -این نسخه سازگاری کامل به اپل تی وی نسل سوم را ندارد و هوم کیت در آن نمی‌تواند این مدل از ست آپ باکس‌های دیجیتالی اپل را تشخیص دهد. علاوه بر این، اپل تی وی 4K ممکن است بدون در هنگام اتصال با مشکلاتی خاص مواجه شود. این مشکلات از طریق بخش Settings > AirPlay > Room در اپلیکیشن هوم قابل حل خواهند بود.
  • -بخش تنظیمات آی او اس 12 ممکن است در این نسخه به طور ناگهانی کرش کند. این مشکل در هنگام مدیریت تنظیمات Accessibility رخ می‌دهد.
  • -تنظیمات همچنین در هنگام باز کردن بخش Siri & Search نیز کرش می‌کند. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که اپلیکیشن‌های فیس تایم، Mail، Maps یا Voice Memo روی دستگاه نصب نباشند.
  • -در هنگام استفاده از شورت کات‌های جدید، ممکن است سیری به صورت خودکار قادر به باز کردن اپلیکیشن‌های مربوط به هر شورت کات نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373