لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون‌های ارزان قیمت مشابه با آیفون 9 تا سال 2020 ادامه پیدا می‌کند

تولید آیفون‌های ارزان قیمت مشابه با آیفون 9 تا سال 2020 ادامه پیدا می‌کند

اطلاعات منتشر شده از شرکت ال جی حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا تولید آیفون 9 و تلفن‌های هوشمند مشابه آن را تا سال 2020 ادامه دهد.

شرکت کره‌ای ال جی به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات آیفون فعالیت می‌کند که به تازگی اعلام کرده که اپل قرار دادی یک ساله را برای تولید پنل‌های ال سی دی مناسب برای تلفن‌های هوشمند را بسته است. این مسئله به آن معنا است تولید آیفون 9 و دستگاه‌های مشابه آن تا سال 2019 ادامه پیدا خواهد کرد.

از طرفی، برخی از خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که اپل به دنبال همکاری با منابع تأمین کننده دیگر برای تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگرهای ال سی دی است. گزینه‌های اپل برای ادامه همکاری درزمینهٔ تولید انبوه نمایشگرهای ال سی دی شامل شرکت چینی BEO، یک شرکت ژاپنی فعال درزمینهٔ تولید نمایشگرهای فول اکتیو و شرکت کره‌ای ال جی هستند.

بر همین اساس، می‌توان امیدوار بود که آیفون‌های ارزان قیمت تا یک سال پس از 2019 و مشخصاً در سال 2020 تولید و عرضه خواهند شد و پس از آن اپل تمامی آیفون‌های خود را با نمایشگرهای اولد تولید و عرضه خواهد کرد.

تولید آیفون 9 با نمایشگر ال سی دی به منظور کاهش قیمت متوسط تلفن‌های هوشمند آیفون است. اپل تصمیم دارد تا با تولید و عرضه این دسته از محصولات، میزان کاربران آیفون‌ها و سیستم عامل آی او اس را در سراسر جهان گسترش دهد، با این حال گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل در سال 2021 به بعد تمامی آیفون‌های خود را با نمایشگر اولد با کیفیت تولید و عرضه می‌کند.

گفتنی است که فرایند تولید آیفون 9 از همین حالا شروع شده است و اپل تصمیم دارد تا در اواسط شهریور ماه سال جاری این محصول را در کنار آیفون ایکس پلاس و نسخه دوم آیفون ایکس ( با عنوان احتمالی آیفون ایکس آی ) رونمایی کند. 

بیشتر بخوانید

برای آگاهی نحوه نامگذاری آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

اسم ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373