لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 9 بسیار قدرتمند و با کیفیت است

دوربین آیفون 9 بسیار قدرتمند و با کیفیت است

شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که با وجود اینکه دوربین آیفون 9 در قسمت پشتی تک لنزه است، اپل کیفیت آن را نسبت به مدل‌های پیشین بهبود داده است.

اخیراً یک تصویر منتسب به دوربین آیفون 9 منتشر شده است که قسمت پشتی این تلفن هوشمند را نیز نشان می‌دهد. از این تصویر منتشر شده که در بالای این مطلب گنجانده شده است، می‌توان به بزرگ‌تر شدن تنها لنز دوربین پشتی این تلفن هوشمند پی برد. لنز بزرگ‌تر به کار رفته در این تلفن هوشمند نشان از آن دارد که تلفن هوشمند 6.1 اینچی امسال اپل قرار است قدرت بیشتری برای ثبت تصاویر در نور کم داشته باشد.

در عین حال برخی از تحلیلگران با توجه به شایعات منتشر شده ادعا کرده‌اند که تلفن هوشمند میان رده اپل در سال جاری میلادی با ظاهر و قابلیت‌های مشابه آیفون 8 پلاس تولید و عرضه می‌شود، با این تفاوت که اپل تاچ سه بعدی و دوربین دوگانه را از آن حذف کرده و به جای آن روی پردازنده قدرتمندتر و دوربین باکیفیت‌تر، اما بدون قابلیت عکاسی پرتره تمرکز کرده است.

به طور کل، تنها تفاوت این تلفن هوشمند نسبت به پرچم‌دار 2017 آیفون‌ها در سال 2017 که با عنوان آیفون ایکس معرفی شد، در تعبیه نمایشگر ال سی دی، اندازه 6.1 اینچی، استفاده از دوربین تک لنز و حذف تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch خلاصه می‌شود. اپل بسیاری از خصوصیاتی که باعث افزایش قیمت محصول یاد شده می‌شوند را حذف کرده و به جای آن کیفیت دوربین آیفون 9 و قدرت پردازنده آن را نسبت به آیفون 8 افزایش داده است.

گفتنی است که تصویر نشان داده شده اولین بار توسط وب سایت Slashleaks منتشر شده است که بسیاری از تحلیلگران در تائید اصالت آن شک دارند، با این حال باید توجه داشت که اطلاعات نشان داده شده در این تصویر با شایعات پیشین که در مورد دوربین آیفون 9 منتشر شده بود، مطابقت دارد.

علاوه بر این، باید به یاد داشت که اپل نهایتاً تا پایان نیمه اول ماه سپتامبر (نیمه دوم شهریور سال جاری) آیفون 9 را به همراه دو مدل پرچم‌دار 5.8 و 6.5 اینچی آماده عرضه کرده است. 

بیشتر بخوانید

برای آگاهی از قیمت آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373