لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رونالد وین بزرگ‌ترین بازنده یک تریلیون دلاری شدن شرکت اپل

رونالد وین بزرگ‌ترین بازنده یک تریلیون دلاری شدن شرکت اپل

سهام شرکت اپل به تازگی از مرز یک تریلیون دلار گذشته و حالا جای آن است که وب سایت‌های تحلیلی یادی از رونالد وین کنند.

رونالد وین یکی از سه مؤسس اصلی کمپانی اپل در سال 1976 بود. وین به همراه استیو جابز و استیو وزنیاک در یک گاراژ شرکت اپل را تأسیس کردند و در همان زمان شروع به تولید کامپیوترهای شخصی سری Apple I کردند. وین با این حال در مدت زمانی کوتاه پس از تأسیس اپل، از این کمپانی جدا شد و سهام خود را به استیو جابز و وزنیاک فروخت.

جالب است بدانید که رونالد وین سهام خود را که شامل ده درصد سهام کل شرکت اپل می‌شد به ارزش 800 دلار آمریکا به استیو جابز و استیو وزنیاک فروخت. او در نهایت طی مذاکرات آتی توانست مبلغ دریافتی از سهام خود را به 2300 دلار برساند. او در آن زمان بر این باور بود که شرکت اپل یک کمپانی نوپای رو به شکست است و توان رقابت در بازار بزرگ تولیدات کامپیوتری را ندارد. مهم‌ترین رقیب اپل در آن زمان شرکت IBM بود که در حقیقت غول دنیای فناوری در زمان خود به حساب میامد.

با این حال نباید به یاد برد که IBM تنها پس از دو دهه از فعالیت شرکت اپل به طور کامل از صحنه روزگار محو شد و دیگر فعالان حوزه کامپیوتر نامی از آن و محصولاتش را به خاطر ندارند. وین در آن زمان بر این اعتقاد بود که با وجود شرکت‌های بزرگی نظیر IBM، اپل هرگز به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. او پس از جدا شدن از شرکت اپل در شرکت آتاری استخدام شد و پس از آن در چند شرکت دیگر فعالیت کرد.

وین پس از جدا شدن از اپل و با مشاهده سود دهی و موفقیت اپل بارها از استیو جابز درخواست کرد تا به اپل بازگردد، اما جابز درخواست او را نادیده گرفته بود. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اگر رونالد وین سهام خود را به صورت عجولانه با قیمت 2300 دلار نمی‌فروخت، امروز در سن 84 سالگی بیش از 100 میلیون دلار ثروت را در اختیار داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420