لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام: ایده ساخت مودم آیفون 2018 دزدی است!

کوالکام: ایده ساخت مودم آیفون 2018 دزدی است!

 به نظر می‌رسد که مبارزه‌های قانونی میان کوالکام و اپل تمامی ندارد و حالا کوالکام اعلام کرده که ایده ساخت مودم آیفون‌های 2018 دزدی است و اینتل با تقلید از مودم‌های اسنپ دراگون، تراشه‌های به کار رفته در آیفون‌های 2018 را تولید کرده است.

کوالکام همچنین در دادگاه ایالت کالیفرنیا یک شکایت در این زمینه را علیه اینتل تنظیم کرده است. سازنده تراشه‌های سری اسنپ دراگون بر این باور است که اینتل برای تولید تراشه‌های مورد نیاز اپل برای ساخت آیفون‌های 2018 از کوالکام تقلید کرده است و اینتل را به نقض حق ثبت اختراع و ایده‌های ساخت تراشه‌ها متهم کرده است.

کوالکام از دادگاه درخواست کرده است تا مهندس‌ها و مدیران شرکت اینتل به دادگاه فراخوانده شوند و در مورد نحوه ساخت تراشه‌های مودم جدید توضیح دهند.

بر اساس بررسی تحلیلگران، کوالکام با این اقدام خود نشان داده است که تصمیم دارد تا تمام تلاش خود را برای قطع همکاری میام اپل با اینتل انجام دهد. تا پیش از این کوالکام در بررسی‌های خود نشان داده بود که تراشه‌های مودم به کار رفته در آیفون ایکس که توسط اینتل تولید شده‌اند، بازدهی مناسب را ندارند و در نتیجه آن سرعت دانلود آیفون ایکس در شبکه ال تی ای در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند اندرویدی پرچم‌دار تولید شده توسط سامسونگ و ال جی پایین‌تر است.

با این وجود، اپل همچنان تصمیم دارد تا با شرکت اینتل در زمینه تولید آیفون‌های 2018 همکاری کند. کشمکش‌های قانونی میان کوالکام و اپل در سال گذشته باعث شد تا اپل در تولید آیفون‌های 2018 بخشی از سفارش تراشه‌های مودم خود را به اینتل دهد. اپل در نهایت با موفقیت همکاری سال گذشته، امسال تصمیم گرفته است تا کوالکام را به طور کلی از زنجیره تأمین قطعات آیفون‌ها کنار بزند و این بار با اینتل همکاری کند.

گفتنی است که هنوز نتیجه دادگاه یاد شده منتشر نشده است؛ با این حال بسیاری از افراد بر این باور هستند که تلاش کوالکام در زمینه تغییر نظر مدیران اپل برای شروع دوباره همکاری میان این دو شرکت بیهوده خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373