لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون تاشو تا سال 2019 آماده عرضه می‌شود؟

آیا آیفون تاشو تا سال 2019 آماده عرضه می‌شود؟

 بسیاری از شایعات منتشر شده در چند ماه گذشته حاکی از آن هستند که اپل تحت پروژه‌ای مخفیانه تصمیم به تولید و عرضه آیفون تاشو دارند.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند نظیر مایکروسافت، سامسونگ و لنوو از همین حالا پروژه‌های خود برای ساخت تلفن‌های هوشمند تا شو را شروع کرده‌اند. علاوه بر این، تا پیش از اقدام این کمپانی‌ها، شرکت تایوانی اچ تی سی نیز یک نمونه اولیه از این محصولات را ساخته بود که تنها یک ویدیو از آن در یوتیوب منتشر شد و اچ تی سی اقدام به عرضه این محصول به بازار نکرد.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که بازار تلفن‌های هوشمند در آینده نزدیک و مشخصاً از سال آینده به سمت تولید محصولات تاشو متمایل خواهد شد. بر اساس همین پیش بینی‌ها، ادعاهایی نیز در مرود تلاش کمپانی اپل برای تولید آیفون تاشو نیز مطرح شده است. این شایعات بر این باور هستند که اپل تا سال 2019 اقدام به تولید و عرضه آیفون تاشو خواهد کرد.

به طور کل تلفن‌های هوشمند تا شو علاوه بر اینکه امکان استفاده با نمایشگر بزرگ‌تر و هم اندازه تبلت‌ها را به کاربران می‌دهند، امکان حمل بسیار ساده‌ای دارند و کاربران می‌توانند بدون هیچ گونه دردسری آن را در جیب خود قرار دهند. بر اساس شایعات، سامسونگ به‌عنوان مهم‌ترین رقیب اپل در تولید تلفن‌های هوشمند، تصمیم دارد تا گلکسی ایکس را با قابلیت تا شوندگی تا سال 2019 به بازار عرضه کند.

در این میان، شایعات منتشر شده یک مسئله بسیار مهم را در مورد رفتار شرکت اپل برای ارائه تکنولوژی‌های جدید در محصولات را در نظر نگرفته‌اند. اپل تاکنون هیچ تلاشی برای «اول بودن» در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند نکرده است؛ برای اثبات این مسئله کافی است بگوییم که آیفون اولین تلفن هوشمند دنیا نبوده است و یا فیس آیدی اولین سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره در تلفن‌های هوشمند نبود؛ چرا که تا پیش از آن مایکروسافت با معرفی Windows Hello در لومیا 950 این قابلیت را به دستگاه‌های هوشمند خود آورده بود.

بر همین اساس، باید در نظر داشت که موفقیت اپل در زمینه اولین بودن در تولید محصولات جدید نیست بلکه این کمپانی تلاش می‌کند تا محصولی باکیفیت‌تر و کارآمدتر را در بازار جهانی تجاری سازی کند. به همین دلیل پیش بینی می‌شود تا اپل در صورت تمایل برای تولید آیفون تاشو آن را بین بازه 2020 تا 2022 آماده عرضه با بازار جهانی کند و زمان بیشتری را برای تولید یک محصول باکیفیت‌تر صرف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420