لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب ایرپاد با امکان شارژ بی‌سیم در آی او اس 12 رؤیت شد

قاب ایرپاد با امکان شارژ بی‌سیم در آی او اس 12 رؤیت شد

سپتامبر سال گذشته شرکت اپل در جریان معرفی آیفون‌های جدید شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس از یک محصول جانبی با عنوان ایرپاور نیز رونمایی کرد که امکان شارژ بی‌سیم آیفون‌ها، اپل واچ و ایرپاد را به صورت هم‌زمان داشت.

با وجود اینکه ایرپاور تا به امروز آماده عرضه به بازار نشده است، با این حال بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل نهایتاً این محصول را هم‌زمان باعرضه آیفون‌های 2018 آماده فروش در بازار می‌کند.

در این میان، تعدادی از توسعه دهندگان به تازگی با بررسی کدهای آی او اس 12 ردپایی جدید از قاب جدید ایرپادها با قابلیت شارژ بدون سیم پیدا کرده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از آی او اس 12، قاب مجهز به شارژ بی‌سیم ایرپادها دارای چراغ ال ای دی از نوع رنگی است که می‌تواند دو رنگ زرد و سبز را نشان دهد. چراغ ال ای دی به کار رفته در قاب ایرپادهای جدید می‌تواند در هر لحظه میزان شارژ باتری دستگاه را به کاربران نشان دهد.

پیش بینی‌های مطرح شده از قاب مجهز به شارژ بی‌سیم ایرپادها حاکی از آن است که کاربران می‌توانند از هر دو روش کابل لایتنینگ و همچنین شارژ بی‌سیم هندزفری اختصاصی خود را شارژ کنند. این گزارش‌ها، همچنین اطلاعاتی از قیمت این محصول نیز ارائه داده‌اند که بر اساس آن کاربرانی که تمایل به شارژ ایرپادها از روش بی‌سیم را دارند باید 69 دلار هزینه بیشتری را بپردازند.

گفتنی است که پیدا شدن اطلاعات مربوط به قاب جدید ایرپاد به همراه قابلیت شارژ بی‌سیم نشان از آن دارد که اپل نهایتاً پس از گذشت یک سال، تصمیم دارد تا این محصول را به همراه پد شارژ بی‌سیم اختصاصی خود با عنوان ایرپاور را تا اکتبر سال جاری میلادی آماده عرضه کرده است. 

بررسی و خرید هندزفری ایرپاد اپل

در صورت تمایل برای بررسی بیشتر، اطلاع از قیمت و خرید هندزفری اپل به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید هندزفری اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373