لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کمیسیون معرفی اپلیکیشن‌ها را حذف می‌کند

اپل کمیسیون معرفی اپلیکیشن‌ها را حذف می‌کند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به حذف برنامه کمیسیون معرفی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را دارد.

تا پیش از این، اپل به وب سایت‌هایی که از طرق مختلف اقدام به معرفی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور آی او اس و مک او اس می‌کردند، بابت هر کلیک و خریدی که کاربران از آن‌ها انجام می‌دادند، حق کمیسیون در نظر گرفته بود و به این گونه وب سایت‌ها هزینه‌ای مشخص را پرداخت می‌کرد. اپل طی این برنامه همچنین به وب سایت‌هایی که در مورد محصولات سخت افزاری اپل نیز مطالب مختلف منتشر می‌کردند و باعثاطلاع رسانی و در نتیجه آن افزایش تمایل افراد به خرید این گونه محصولات می‌شدند نیز هزینه‌ای را پرداخت می‌کرد.

اما حالا شرکت اپل طی یک ایمیل اعلام کرده که دیگر تمایلی به همکاری با گردانندگان این گونه از وب سایت‌ها ندارد و کاربران برای بررسی و پیدا کردن اپلیکیشن مورد نیاز خود باید به صورت مستقیم به بخش app discovery در اپ استور مراجعه کنند. بر همین اساس، اپل اعلام کرده که از تاریخ اول اکتبر سال جاری میلادی دیگر هزینه‌ای را بابت معرفی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در اپ استور به وب سایت‌ها و سرویس‌های مختلف پرداخت نخواهد کرد.

این مسئله به آن معنا است که وب سایت‌های تولید کننده محتوا در مورد بررسی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور دیگر از طرف شرکت اپل بابت تبلیغات حق کمیسیون دریافت نمی‌کنند و عملاً فعالیت این وب سایت‌ها متوقف خواهد شد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اقدام اخیر اپل برای حذف این برنامه بیشتر به منظور افزایش میزان بازدید از خود اپ استور و همچنین حذف وب سایت‌های ارائه دهنده اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌های پولی است که برای مدتی محدود رایگان شده‌اند.

بر همین اساس، در صورت اجرایی شدن این اقدام اپل، دیگر کاربران هیچ منبع مشخصی برای کشف اپلیکیشن‌های رایگان شده در اپ استور نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420