لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مزیت‌ها و معایب جیلبریک اپل واچ

مزیت‌ها و معایب جیلبریک اپل واچ

 خبرهای مربوط به انتشار اولین جیلبریک واچ او اس 4.0 و 4.1 روز گذشته منتشر شد که بر اساس آن یکی از توسعه دهندگان محصولات اپل روش‌های مربوط به جیلبریک اپل واچ های سری 3 و قدیمی‌تر را در وب سایت گیت هاب توضیح داده بود.

در این میان، برخی از تحلیلگران و توسعه دهندگان اقدام به انتشار مزیت‌ها و معایب جیلبریک اپل واچ پرداخته‌اند. کاربران از طریق این روش جدید می‌توانند تمامی سری‌های اپل واچ عرضه شده در بازار را که از واچ او اس 4 به بعد استفاده می‌کنند را جیلبریک کنند و از طریق آن اقدام به انجام کارهای مختلف در ساعت هوشمند خود کنند.

برای لیست کردن مزیت‌های جیلبریک اپل واچ باید مواردی نظیر امکان دسترسی روت برای نوشتن و خواندن فایل‌های سیستمی، دست‌کاری کرنل سیستم عامل، استخراج پکیج bootstrap.tar و پچ کردن کرنل را نام برد. این کارها، برای برخی از کاربران حرفه‌ای و توسعه دهندگانی که تصمیم به دست‌کاری کدهای داخلی سیستم عامل واچ او اس دارند، بسیار مناسب است.

برخلاف دیدگاه بسیاری از کاربران، جیلبریک کردن واچ او اس، همانند جیلبریک کردن آی او اس نیست و قابلیت‌های زیادی برای شخصی سازی به کاربران نمی‌دهد. تا پیش از این بسیاری از کاربران با جیلبریک کردن آیفون و آیپد و دسترسی به سایدیا، می‌توانستند به سادگی پکیج‌های متفرقه را روی دستگاه خود نصب کنند. البته این کار نیز با توجه به ارائه اپ استورهای متفرقه کاربرد سابق را ندارد.

در این میان، مهم‌ترین عیب‌های جیلبریک اپل واچ با توجه به آنچه گفته شد، دشواری بیش از حد کار با واچ او اس جیلبریک شده و همچنین ریسک خرابی دستگاه در حین جیلبریک خواهد بود. کما اینکه کاشف این روش اعلام کرده که تصمیمی برای ارائه آپدیت‌های مختلف برای این نسخه جیلبریک شده را ندارد و عملاً اعمال این تغییرات در اپل واچ، باعث خرابی مادام‌العمر و بلا استفاده شدن آن می‌شود که شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش دستگاه را تعمیر نخواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373