لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل اجرایی سونوس: هدف سونوس با اپل متفاوت است

مدیر عامل اجرایی سونوس: هدف سونوس با اپل متفاوت است

 محصولات شرکت سونوس یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند به حساب میاید و حالا مدیرعامل این شرکت از تفاوت هدف سونوس در تولید اسپیکرهای هوشمند با شرکت اپل و تولید هوم پاد سخن به میان آورده است.

سهام سونوس به تازگی وارد بازار بورس سهام نزدک شده است به همین دلیل مدیر عامل اجرایی این کمپانی طی سخنرانی اخیر خود به این اتفاق واکنش نشان داده است. مدیر عامل اجرایی این کمپانی اعلام کرده که در مورد رقیب‌هایی نظیر هوم پاد و گوگل هوم نگرانی ندارد.

پاتریک اسپنس در سخنرانی جدید خود اعلام کرده که مدل کسب و کار شرکت سونوس به طور کامل با شرکت‌هایی نظیر اپل و گوگل تفاوت دارد؛ چرا که سونوس سعی در تولید و فروش یک سیستم به جای فروش یک محصول مشخص دارد. سونوس در سال 2002 با هدف تولید اسپیکرهای با کیفیت تأسیس شد، با این حال این کمپانی به سرعت رویه خود را تغییر داد و بازار تولید اسپیکرهای هوشمند روی آورد.

سونوس تا به امروز با شرکت‌های بزرگی نظیر اسپاتیفای، آی هارت رادیو و آمازون موزیک همکاری کرده است تا بتواند از طریق دستورهای مختلف موسیقی‌ها را برای کاربران پخش کند. محصولات این کمپانی تا به امروز موفقیت بسیار بیشتری نسبت به هوم پاد اپل داشته‌اند.

اسپنس در ادعای اخیر خود اعلام کرده استراتژی این کمپانی با اپل در زمینه تولید هوم پاد متفاوت است. او ادعا کرده که اپل با تولید هوم پاد به دنبال محصولی است که برای همه کاربران مناسب باشد. در حقیقت هوم پاد یک محصول قدرتمند و با کیفیت به حساب میاید که باعث می‌شود تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از اپل موزیک و سرویس‌های اختصاصی اپل به دست بیاورند. این در حالی است که استراتژی سونوس تنها به تولید اسپیکرهای هوشمند وابسته است و این کمپانی تمرکز ویژه‌ای روی محصولات دیجیتالی نکرده است.

همین مسئله نشان می‌دهد که اپل در تولید هوم پاد، علاوه بر ساخت یک اسپیکر با کیفیت و کارآمد، تلاش کرده تا به کاربران دلیل مهمی برای استفاده از سرویس‌های اختصاصی خود را بدهد. این در حالی است که اسپیکرهای سونوس لزوماً به اکوسیستمی خاص وابسته نیستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420