لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موفقیت عجیب آیپدها در برابر دیگر تبلت‌های موجود در بازار

موفقیت عجیب آیپدها در برابر دیگر تبلت‌های موجود در بازار

گزارش آماری موسسه IDC در مورد میزان فروش تبلت‌ها در فصل مالی سوم 2018 به تازگی منتشر شده است و حالا برخی از تحلیلگران اقتصادی اعلام کرده‌اند که آیپدها موفق‌ترین محصولات در نوع خود هستند که در آینده تنها تبلت‌های پرفروش در دنیا خواهند بود.

موسسه Strategy Analytics در بررسی‌های اخیر خود از میزان فروش تبلت‌ها در فصل سوم مالی اعلام کرده که اپل با تولید آیپدها، نه تنها توانسته شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه تبلت‌ها، بلکه تمامی کامپیوترهای همراه را کنار بزند. بر همین اساس، میزان فروش آیپدها نسبت به محصولات هیبریدی موجود در بازار نیز بیشتر بوده است و اپل توانسته با شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و گوگل نیز در این زمینه رقابت کند.

آیپدها میزان فروش بیشتری نسبت به سری محصولات هیبریدی سرفیس تولید شده توسط مایکروسافت و سری دستگاه‌های کروم بوک شرکت گوگل داشته‌اند. تا پیش از این، اپل با تولید محصولات رده بالا و قدرتمند آیپد پرو توانسته بود در برابر دستگاه‌های قدرتمندی همچون سرفیس های مبتنی بر پردازنده‌های Core i7 آمار فروش بیشتری را برای خود به ثبت برساند.

اما از فرودین امسال، اپل با معرفی و عرضه آیپد نسل ششم به عنوان یک تبلت ارزان قیمت و میان رده، توانسته برای بار دیگر موفقیت سری محصولات آیپد را تکرار کرده و سپس در مقایسه با تمامی مدل‌های سرفیس موفق‌تر عمل کند.

آیپدها از سال 2010 آماده عرضه به بازار شدند؛ با این حال از سال 2012 میزان فروش تبلت‌ها از هر برندی به یک باره کاهش پیدا کرد. این در حالی است که سری محصولات آیپد در بازه زمانی 2013 تا 2018 همواره فروش صعودی داشته‌اند. سیر صعودی این محصولات را می‌توان با توجه به درصد سهم آیپدها در چند سال اخیر متوجه شد:

  • 2012: 47.2%
  • 2013: 28.3%
  • 2014: 25.3%
  • 2015: 21.5%
  • 2016: 21.3%
  • 2017: 26.1%
  • 2018: 28.2%

آمار فوق که توسط Strategy Analytics منتشر شده است، نشان می‌دهد که اپل برای بار دیگر از سال 2013 به بعد، توانسته سهم بیست و هشت درصدی بازار تبلت‌ها را از آن خود کند که طبق پیش بینی‌های منتشر شده بر پایه آن می‌توان به آینده موفق‌تر آیپدها امید بیشتری داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420