لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از قابلیت «کمک‌های موازی» سیری در آی او اس

تصاویر مفهومی از قابلیت «کمک‌های موازی» سیری در آی او اس

اخیراً یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit تصاویری مفهومی از قابلیت «کمک‌های موازی» در دستیار دیجیتالی سیری را منتشر کرده است.

این کاربر در توضیحات تصاویر مفهومی منتشر شده اعلام کرده که سیری احتمالاً می‌تواند در ای او اس 12 قابلیت‌های مالتی تسکینگ آیفون و آیپد را افزایش دهد تا کاربران بتوانند علاوه بر دسترسی به رابط کاربری نمایشگر لمسی، به صورت هم‌زمان و موازی از دستورهای صوتی برای انجام کارهای دیگر از طریق دستیار هوشمند سیری استفاده کنند.

این قابلیت که در حال حاضر با عنوان کمک‌های موازی یا parallel help شناخته می‌شود، یکی از ایده‌های مهم برای بهبود رابط مالتی تسکینگ آی او اس به‌حساب میاید.

تا پیش از این، بسیاری از منتقدین شرکت اپل و آیفون‌ها اعلام کرده بودند که سیستم عامل آی او اس نسبت به رقیب‌های خود نظیر اندروید، امکان مالتی تسکینگ کارآمد و سریع ندارد. با این حال اپل در توسعه آی او اس های جدید، امکان سوئیچ کردن سریع میان اپلیکیشن‌های مختلف را ارائه داده بود و حالا آنچه با عنوان کمک‌های مجازی شناخته می‌شود، می‌تواند به مالتی تسکینگ آیفون‌ها کمک بیشتری کند.

کمک موازی سیری در آی او اس می‌تواند بدون باز کردن دستیار هوشمند صوتی رسمی اپل به صورت تمام صفحه، دستورها را دریافت کرده و بدون تغییر محتوای در حال نمایش در نمایشگر، نتایج را در بخش بالایی صفحه نمایش نشان دهد. در عین حال، سیری می‌تواند پاسخ نتایج به دست آمده را با صدای بلند روی اسپیکر و یا هدفون‌ها بخواند تا کاربران دیگر حتی نیازی به سوئیچ کردن میان سیری و اپلیکیشن در حال بررسی نداشته باشند.

گفتنی است که هنوز هیچ ادعای رسمی از طرف اپل برای ارائه این حالت در آی او اس 12 منتشر نشده است، با این حال برخی از افراد بر این باور هستند که قابلیت یاد شده می‌تواند به عنوان یخشی بهبود یافته از شورت کات‌ها و یا همان میان برها در سیری به کاربران کمک کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420