لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ به کاربران برای مقابله با دیابت کمک می‌کند

اپل واچ  به کاربران برای مقابله با دیابت کمک می‌کند

یکی از نویسندگان وب سایت macWorld که در زمینه بررسی محصولات تولید شده توسط شرکت اپل فعالیت می‌کند، به تازگی در نوشته جدید خود اعلام کرده که اپل واچ برای مقابله با بیماری دیابت کمک می‌کند.

Chuck La Tournous نویسنده این وب سایت در این پست تجربه خود از استفاده اپل واچ را نوشته است که نشان دهنده توان این ساعت هوشمند برای مقابله با بیماری‌های مختلف است. 

در می 2016 به دلیل وجود تعدادی از لخته‌های خود در بدنم شگفت زده شدم. این لخته‌های خون بسیاری از رگ‌های مهم در قلب و ریه را مسدود کرده بودند که از لحاظ فنی ممکن بود باعث مرگ من شوند.

خبر خوب اینجا بود که سیستم ردیابی ضربانقلب اپل واچ توانست به نجات جان من کمک بزرگی کند. اپل واچ پیش از اینکه اتفاقات رخ داده بحرانی‌تر شوند از طریق نوتیفیکیشن‌ها من را متقاعد به چک آپ کامل کرد که این مسئله در نهایت باعث نجات جان من شد.

Chuck La Tournous

 تا پیش از این نیز خبرهای بسیاری در مورد قدرت اپل واچ در زمینه نجات جان انسان‌ها منتشر شده است؛ اما خبر مهم این است که اپل واچ توانسته با سیستم‌های ردیابی سلامتی و ورزشی و همچنین تشویق کاربران به ورزش کردن، با بیماری قلبی و عروقی و همچنین بیماری دیابت مقابله کند.

Chuck La Tournous در ادامه پست خود اعلام کرده که بیماری او تنها به لخته‌های خونی در قلب مربوط نمی‌شد، بلکه او در معرض خطر بیماری دیابت نوع 2 نیز قرار داشت. اما خوشبختانه نوتیفیکیشن‌های تشویقی در اپل واچ او را مجبور به انجام حرکات ورزشی روزانه کرد که در نهایت باعث شد تا او بتواند بیماری دیابت خود را بیش از گذشته کنترل کند و برای بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که اپل در تولید اپل واچ بیش از تولید یک محصول سرگرم کننده به دنبال ساخت یک ابزار هوشمند سلامتی و ورزشی بوده است که حالا با گزارش‌هایی از این دست می‌توان به موفقیت اپل در این زمینه پی برد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420