لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر باندل مرد عنکبوتی پلی استیشن 4 پرو منتشر شد

تصویر باندل مرد عنکبوتی پلی استیشن 4 پرو منتشر شد

 تا پیش از این و مشخصاً در جریان رویداد کمیک کان خبرهای مربوط به همکاری سونی و مارول برای تولید نسخه‌ای خاص از پلی استیشن 4 پرو با باندل مرد عنکبوتی منتشر شده بود. اما حالا تصاویر مربوط به کاور این باندل منتشر شده است.

اخیراً تصویری از کاور باندل پلی استیشن 4 پرو برای بازی مرد عنکبوتی منتشر شده است که نشان از آن دارد که شرکت سونی علاوه بر عرضه بازی مرد عنکبوتی به صورت فیزیکی و از طریق پلی استیشن نتورک تصمیم به ارائه باندلی خاص از کنسول خود با این بازی دارد.

بر اساس خبرهای منتشر شده، سونی تصمیم دارد تا این باندل از پلی استیشن 4 پرو را تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور یا مهر 1397) آماده عرضه به بازار کند. تصویر منتشر شده حاکی از آن است که باندل پلی استیشن پرو 4 برای مرد عنکبوتی با بدنه‌ای قرمز رنگ به همراه لوگوی عنکبوت با رنگ سفید تولید و عرضه می‌شود. کنترلر دوال شوک 4 این باندل نیز با رنگ قرمز به همراه دکمه‌های سفید رنگ طراحی شده است که در نوع خود بسیار منحصر به فرد وویژه خواهد بود.

در تصویر منتشر شده از پشت جعبه باندل پلی استیشن بخشی از بازی که نبرد بین مرد عنکبوتی و مستر نگاتیو نشان داده شده است که به مخاطب بخشی از داستان روایت شده در بازی را نشان می‌دهد. سونی تا پیش از این نیز باندل های ویژه‌ای از پلی استیشن 4 را آماده عرضه کرده بود که شامل بازی‌هایی نظیر God Of War و جنگ ستارگان می‌شد. تمامی کنسول‌های ارائه شده در این باندل ها به صورت ویژه با طراحی اصلی بازی به گیمرها ارائه شده بودند.

کاربران از ماه سپتامبر به بعد می‌توانند از طریق روش‌های مختلف، نظیر باندل، خرید فیزیکی یا خرید از طریق گیفت کارت پلی استیشن نتورک اقدام به خرید این بازی کرده و آن را در پلی استیشن 4 اجرا کنند. 

راهنمای استفاده و خرید گیفت کارت

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت psn برای psn پلاس و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت psn

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420