لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویروس‌های کامپیوتری ممکن است باعث تأخیر در عرضه آیفون‌ها شوند

ویروس‌های کامپیوتری ممکن است باعث تأخیر در عرضه آیفون‌ها شوند

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که یکی از مهم‌ترین تأمین کننده‌های قطعات آیفون‌های جدید به دلیل وجود ویروس‌های کامپیوتری مجبور به توقف خط تولید سفارش‌های اپل شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، کارخانه تایوانی TSMC که به عنوان تأمین کننده اصلی پردازنده‌ها و تراشه‌های آیفون‌ها با اپل همکاری می‌کند، به تازگی به دلیل وجود یک ویروس خطرناک مجبور به توقف خط تولید تراشه‌های سری A شده است. TSMC نزدیک به 3 سال است که به عنوان تأمین کننده اصلی تراشه‌های سری A با اپل همکاری می‌کند و از ابتدای سال جاری میلادی قرار بر این بوده که TSMC وظیفه تولید انبوه تراشه‌های A12 به کار رفته در آیفون‌های 2018 را به صورت اختصاصی بر عهده داشته باشد.

اما حالا گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این کارخانه به دلیل حملات سایبری اخیر ممکن است عرضه آیفون‌های 2018 را با تأخیر مواجه کند. سخنگوی این کارخانه به بلومبرگ اعلام کرده که ویروس کامپیوتری یاد شده باعث اختلال در کارکرد برخی از ابزارهای تولیدی این کارخانه شده است. تعدادی از این ابزارها همچنان می‌توانند به کار خود ادامه دهند؛ اما به طور کلی عملیات ساخت تراشه‌های سری A به دلیل عدم کارکرد برخی از ابزارها متوقف شده است.

TSMC تا پیش از این نیز تحت حملات سایبری و ویروسی مختلف قرار گرفته بود. Lora Ho مدیر ارشد بخش مالی این کارخانه در گفت و گوی خود با بلومبرگ اعلام کرده که این حمله سایبری اولین حمله سایبری به TSMC نیست، بلکه تا پیش از این نیز سفارش‌های این کارخانه با وجود حملات سایبری متعدد به سروقت به دست شرکای تجاری رسیده است.

با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که حمله سایبری ایجاد شده در کارخانه TSMC ممکن است روی عرضه نهایی آیفون‌های 2018 تأثیر منفی بگذارد و اپل را با چالش‌های متعددی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی مواجه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420