لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیپد پرو 2018 دارای گوشه‌هایی دایره‌ای شکل خواهد بود

نمایشگر آیپد پرو 2018 دارای گوشه‌هایی دایره‌ای شکل خواهد بود

بر اساس شایعات جدید منتشر شده از Guilherme Rambo اپل در تولید آیپد پرو 2018 از نمایشگرهایی با گوشه‌های دایره‌ای شکل استفاده می‌کند.

Rambo اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق نسخه جدید بتای آی او اس 12 به دست آورده است که طی آن مشخص شده که آیپد پرو 2018 دارای نمایشگرهایی با گوشه‌هایی دایره‌ای شکل خواهد بود. تا پیش از این، تمامی محصولات اپل به غیر از آیفون ایکس دارای نمایشگرهایی با گوشه‌هایی مربعی شکل و زاویه دار بوده است.

اما حالا آیپد پرو 2018 به عنوان دومین دستگاهی شناخته می‌شود که شرکت اپل در تولید آن از نمایشگرهای تمام صفحه به همراه گوشه‌های دایره‌ای شکل استفاده کرده است. شایعات پیشین منتشر شده در سال 2017 نیز حاکی از آن بودند که اپل تصمیم دارد تا در تولید محصولات آتی خود از طراحی بدون حاشیه استفاده کند.

بررسی‌های اخیر انجام شده نشان داده‌اند که آیپد پرو 2018 همانند آیفون ایکس دارای نمایشگر بدون حاشیه به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی خواهد بود که اپل در تولید آن نیازی به ایجاد بریدگی در قسمتی از نمایشگر پیدا نکرده است. علاوه بر این شایعات، مشخص شده است که گوشه‌های کناری آیپد پرو همانند دیگر محصولات جدید اپل دارای طراحی گرد و بدون زاویه است.

Guilherme Rambo همچنین یک تصویر مفهومی از نحوه طراحی نمایشگر این محصول را منتشر کرده است که تائید کننده طراحی بدون حاشیه و بدون بریدگی نمایشگر این محصول به همراه نوار هوم است.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا آیپد پرو 2018 را در کنار سه مدل از تلفن‌های هوشمند جدید آیفون و یک مدل ارزان قیمت از مک بوک ایر را نهایتاً تا پایان نیمه اول ماه سپتامبر (شهریور) آماده معرفی کند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این محصولات تا ماه نوامبر آماده عرضه در بازار جهانی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت