لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپدها پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سه ماه اخیر بوده‌اند

آیپدها پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سه ماه اخیر بوده‌اند

بررسی میزان فروش تبلت‌ها در سه ماه گذشته نشان می‌دهد که آیپدهای شرکت اپل همچنان به عنوان پرفروش‌ترین محصولات در نوع خود به حساب میایند.

بر اساس گزارش جدید موسسه IDC شرکت اپل با تولید آیپدها نزدیک به 34.9 درصد از سهم بازار تبلت‌ها را در اختیار خود دارد. در طور کل، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نزدیک به 33 میلیون تبلت در دنیا به فروش رفته است که طی آن اپل با فروش 11.5 میلیون واحد آیپد در صدر جدول فروشنده‌های تبلت قرار گرفته است. در این میان، شرکت سامسونگ با فروش 5 میلیون واحد تبلت‌های سری گلکسی با اختلاف بسیار زیاد در مقام دوم قرار گرفته و 15.1 درصد از سهم بازار را در اختیار خود گرفته است.

در ادامه این لیست، مشخص شده است که شرکت‌های هواوی، لنوو و آمازون به ترتیب در مقام‌های سوم تا پنجم این لیست قرار گرفته‌اند. گفتنی است که میزان فروش آیپدها در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته نزدیک به 0.1 درصد رشد داشته است. این در حالی است که اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی هیچ محصول جدیدی را به بازار عرضه نکرده است و حتی در صورت عرضه آیپد نسل ششم، تغییر قابل توجهی در میزان فروش این محصولات به وجود نیامده است.

گزارش‌های پیشین IDC نشان می‌دادند که به طور کل میزان فروش تبلت‌های آیپد در بازار جهانی رو به کاهش است و بیشتر کاربران تمایل به استفاده از دستگاه‌های دسکتاپ و تلفن‌های هوشمند دارند. در این میان IDC اعلام کرده که به جای تبلت‌ها، تمایل بازار به خرید دستگاه‌های هیبریدی افزایش داشته است. در این میان، آیپد پرو به عنوان پرچم‌داران محصولات هیبریدی توانسته میزان فروش کلی سری محصولات آیپد را افزایش دهد. به طور کل، آیپدها تنها سری از تبلت‌ها به حساب میایند که هنوز با توجه به کاهش میزان فروش این محصولات، تقاضای زیادی در بازار جهانی دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420