لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش هوم پاد نسبت به گذشته دو برابر شده است

فروش هوم پاد نسبت به گذشته دو برابر شده است

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از میزان فروش هوم پاد مشخص شده است که اپل با رشد دو برابر در بازار اسپیکرهای هوشمند مواجه شده است.

گزارش آماری منتشر شده از Consumer Intelligence Research به تازگی نشان داده است که کاربران آمریکایی تا به امروز بیش از 50 میلیون اسپیکر هوشمند را خریداری کرده‌اند. اسپیکرهای هوشمند مورد بررسی در این بررسی شامل هوم پاد، آمازون اکو و گوگل هوم می‌شود.

Consumer Intelligence Research تخمین زده است که فروش هوم پاد که تا پیش از این 2 میلیون واحد بوده است، تا روز سی‌ام ژوئن سال جاری میلادی به 3 میلیون واحد رسیده است. این مسئله نشان می‌دهد که هوم پاد در حال حاضر 6 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار گرفته است.

گفتنی است که تا روز سی‌ام ژوئن 2018 آمازون با فروش اسپیکرهای اکو توانسته 70 درصد بازار این محصولات را از آن خود کند. ادامه این گزارش نیز حاکی از سهم بیست و چهار درصدی اسپیکرهای گوگل هوم در بازار آمریکا است. در این میان Consumer Intelligence Research پیش بینی کرده است که اپل تا پایان سال جاری میلادی می‌تواند میزان فروش هوم پاد را به دو برابر میزان فروش در ابتدای سال جاری میلادی برساند.

با این حال باید ذکر کرد که میزان فروش هوم پاد حتی در صورت به حقیقت پیوستن این پیش بینی‌ها بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و این محصول، نتوانسته با عرضه هوم پاد موفقیت مشابه آیفون‌ها را در بازار اسپیکرهای هوشمند تکرار کند. بسیاری از افراد بر این باور هستند که قیمت بالای اسپیکر اپل در کنار قابلیت‌های اختصاصی آن برای اتصال به دستگاه‌های مجهز به سیستم ارتباطی AirPlay از مهم‌ترین دلایل کاهش میزان فروش این محصول به حساب میاید. با این حال نباید فراموش کرد که این محصول به طور کامل با اکوسیستم اختصاصی شرکت اپل سازگار بوده و می‌تواند یک خانه هوشمند را به صورت کامل مدیریت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373