لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیانیه تیم کوک پس از یک تریلیون دلاری شدن اپل

بیانیه تیم کوک پس از یک تریلیون دلاری شدن اپل

 اپل به تازگی توانسته با کنار زدن آمازون و آلفابت به اولین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا تبدیل شود و حالا تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در مورد این اتفاق بیانیه‌ای منتشر کرده است.

تیم کوک ضمن گرامی داشتن این اتفاق به تیم کاری شرکت اپل اعلام کرده که این اتفاق دلیلی بر توقف نوآوری و تلاش‌های اپل نیست و این کمپانی همواره برای رسیدن به نقاط موفق‌تر باید تلاش بیشتری کند. تیم کوک همچنین از این رخ داد به عنوان رسیدن به یک نقطه عطف قابل توجه یاد کرده است و اعلام کرده که تمامی افراد در اپل باید به آن افتخار کنند اما این رویداد مهم‌ترین معیار برای سنجش نوآوری‌ها و تلاش‌های اپل نیست.

دوستان

امروز اپل به یک نقطه عطف قابل توجه رسیده است. ارزش سهام ما به 207.39 دلار به ازای هر سهم در بازار بورس رسیده است و حالا اپل یک کمپانی با سهام بیش از 1 تریلیون دلار است. در حالی که ما به این دستاورد افتخار می‌کنیم، باید بدانیم که این مسئله مهم‌ترین معیار برای تشخیص موفقیت ما نیست. درآمدهای مالی نتیجه مستقیم نوآوری‌های اپل است که طی آن محصولات، مشتریان و اتکا به ارزش‌هایمان همیشه در صدر توجه‌ها قرار گرفته‌اند.

شما و تیم کاری اپل هستید که با سخت کوشی، علاقه و از خود گذشتگی باعث بزرگ شدن شرکت اپل و موفقیت آن شده‌اید. من عمیقاً به آنچه شما انجام می‌دهید، توجه دارم و به کار کردن در کنار شما تا آخر عمرم افتخار می‌کنم. من می‌خواهم از صمیم قلب از شما و فعالیت‌های شبانه روزی شما تشکر کنم. از تک تک شما بابت هر باری که از کار کردن دست نکشیدید، و به کار کردن با همدیگر ادامه دادید ممنونم.

می‌خواهم در این لحظه از مشتریان، تأمین کننده‌ها و شرکای تجاری، جامعه توسعه دهندگان و همکاران اپل نیز تشکر کنم چرا که آن‌ها باعث شدند تا ما یک شرکت موفق باشیم.

استیو اپل را با اعتقاد به قدرت خلاقیت انسان‌ها در حل کردن بزرگ‌ترین چالش‌ها تأسیس کرد. او به افرادی که اعتقاد داشتند که می‌توانند دنیا را تغییر دهند، ایمان داشت. در دنیای امروز، مأموریت ما مهم‌تر از همیشه است. محصولات ما نه تنها لحظات شگفت آوری را برای مردم به وجود میاورد، بلکه به تمامی انسان‌ها قدرت دستیابی به زندگی غنی‌تر را می‌دهد.

من نیز همان‌طور که استیو همیشه می‌گفت، می‌گویم که ما باید به کارمان ادامه دهیم تا با یکدیگر دنیایی بهتر را بسازیم.

تیم کوک

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت