لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به یک کمپانی یک تریلیون دلاری تبدیل شد

اپل به یک کمپانی یک تریلیون دلاری تبدیل شد

 سهام اپل روز پنجشنبه (11 مرداد 97) ساعت 11.48 صبح به وقت شرق آمریکا از مرز یک تریلیون دلار گذشت و این کمپانی رسماً تبدیل به اولین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا شد.

تا پیش از این، اپل با شرکت‌هایی نظیر آمازون و آلفابت در زمینه یک تریلیون دلاری شدن رقابت داشت. این رقابت از حدود یک سال پیش شروع شده بود و تحلیلگران اقتصادی دو شرکت اپل و آمازون را به عنوان گزینه‌های اصلی یک تریلیون دلاری شدن اعلام کرده بودند؛ که بعدها آلفابت نیز به عنوان شرکت مادر گوگل به این لیست اضافه شده بود.

بر همین اساس، مجموعه کل سهام AAPL از همین حالا به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است که هر سهم آن در حال حاضر با مبلغ 207.05 دلار مبادله می‌شود.

اپل در حال حاضر اولین کمپانی آمریکایی به حساب میاید که به ارزش یک تریلیون دلار رسیده است، با این حال باید ذکر کرد که این کمپانی اولین شرکت یک تریلیون دلاری دنیا به حساب نمی‌آید. تا پیش از این شرکت PetroChina یازده سال پیش یعنی در سال 2007 به سهام یک تریلیون دلار رسیده بود و این کمپانی برای مدتی کوتاه این عنوان را برای خود به ثبت رسانده بود و اولین کمپانی دنیا به حساب میاید که ارزش آن به این مبلغ می‌رسد.

گفتنی است که آمازون نیز در آستانه تبدیل شدن به یک شرکت یک تریلیون دلاری است و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری میلادی و با برگزاری پیشنهادهای ویژه‌ای نظیر دوشنبه سایبری و جمعه سیاه می‌تواند عنوان دومین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا را به دست بیاورد. اما نباید فراموش کرد که اپل با کنار زدن آمازون توانسته این عنوان را برای خود به ثبت رساند.

اپل در حالی این عنوان را برای خود به ثبت رسانده است که به تازگی گزارش فصل مالی سوم 2018 خود را برای سهام داران ارائه داده است که در طول بازه زمانی آوریل تا ژوئن هیچ محصول جدیدی را به بازار عرضه نکرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373