لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری از بسته بندی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس تائید شد

حذف مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری از بسته بندی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس تائید شد

اخیراً گزارش‌هایی در مورد نهایی شدن تصمیم اپل برای حذف دانگل مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری از بسته بندی آیفون‌های 2018 شامل آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس منتشر شده است که شایعات قبلی در این زمینه را تائید می‌کند.

تا پیش از این برخی از شایعات منتشر شده از منابع آگاه عضو زنجیره تامیان آیفون‌های 2018 ضمن تائید حذف مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری از بسته بندی این تلفن‌های هوشمند، تأکید داشتند که اپل به جای این کابل تبدیل، تصمیم به ارائه آداپتورهای فست شارژ به همراه کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C دارد.

اما حالا خبرگزاری Barclays طی گزارش جدید خود این شایعات را تائید کرده است و کاربرانی که آیفون‌های 2018 شامل آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس و یا نسخه دوم آیفون ایکس که احتمالاً با نام آیفون ایکس آی معرفی می‌شود را خریداری می‌کنند، باید مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری را به صورت جداگانه خریداری کنند.

Barclays اعلام کرده که اطلاعات مربوط به این گزارش را از طرف تأمین کننده اکسسوری و لوازم جانبی آیفون به دست آورده است که طی آن اپل میزان سفارش مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری را هم زمان با تولید آیفون‌های جدید افزایش نداده است.

در صورت حقیقت داشتن این گزارش، می‌توان پیش بینی کرد که کاربران آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس در صورت تمایل به اتصال تلفن هوشمند خود به هدفون‌های متفرقه و همچنین سیستم‌های صوتی اتومبیل و ثابت باید مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری را به صورت جداگانه خریداری کنند.

گفتنی است که دانگل مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری که تا پیش از این در جعبه آیفون‌های 2016 و 2017 ارائه شده بود، تا به امروز با قیمت 9 دلار به صورت جداگانه آماده خریداری شده بود؛ اما پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در صورت حذف این محصول از پکیج آیفون‌های جدید، قیمت آن تا حدودی از طرف اپل کاهش پیدا خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید

برای آگاهی تاریخ معرفی آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

تخمین زمان معرفی ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420