لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلکسی تب اس 4 آخرین تلاش سامسونگ برای رقابت با آیپد پرو

گلکسی تب اس 4 آخرین تلاش سامسونگ برای رقابت با آیپد پرو

سامسونگ به تازگی از گلکسی تب اس 4 با قابلیت‌های مشابه با آیپد پرو رونمایی کرده است. شباهت‌های این تبلت نشان از تلاش هر چه بیشتر کره‌ای‌ها برای رقابت با اپل به حساب میاید.

گلکسی تب اس 4 یک تبلت 10.5 اینچی است که سامسونگ آن را به عنوان «یک دستیار کارآمد برای سرگرمی و انجام کارهای هم‌زمان» معرفی کرده است. این محصول دارای سیستم ارتباطی Samsung DeXاست که از طریق آن کاربران می‌توانند تبلت را به یک کامپیوتر دسکتاپ تبدیل کنند. گفتنی است که گلکسی تب اس 4 اولین تبلتی است که دارای قابلیت یاد شده است.

در این میان، سامسونگ در طراحی این محصول از یک کاور کیبوردی مشابه با اسمارت کیبورد آیپد پروها رونمایی کرده است که باعث می‌شود تا تبلت جدید کره‌ای‌ها بتواند همانند یک لپ تاپ و به صورت مشابه با آیپد پروها به کار خود ادامه دهد.

سامسونگ باوجود اینکه تا به امروز میزان فروش موفقیت آمیزی در زمینهٔ تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند داشته است؛ اما هرگز توان رقابت با شرکت اپل در زمینهٔ تولید تبلت‌ها و دستگاه‌های مالتی تاچ با نمایشگرهای بزرگ‌تر از 7 اینچ را نداشته است. در حقیقت کره‌ای‌ها بیشترین میزان فروش تلفن‌های هوشمند را در بازار جهانی داشته‌اند؛ اما میزان فروش تبلت‌های این کمپانی نسبت به اپل قابل مقایسه نبوده است.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران، گلکسی تب اس 4 را به عنوان آخرین تلاش سامسونگ برای رقابت با آیپد پرو شرکت اپل و دیگر محصولات هیبریدی نظیر مایکروسافت سرفیس در نظر بگیرند.

سامسونگ در حالی اقدام به معرفی این محصول کرده است که بر اساس شایعات اپل تصمیم دارد تا نزدیک به یک ماه و نیم دیگر از آیپد پرو 2018 رونمایی کند. این محصول به احتمال خیلی زیاد دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی به همراه طراحی بدون حاشیه خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420