لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخمین زمان معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس

تخمین زمان معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس

 اپل طبق رسم هر ساله خود تصمیم دارد تا آیفون‌های 2018 را در جریان رویداد پاییزی امسال معرفی کند. در این میان، شایعات حاکی از آن است که تا یک ماه و نیم دیگر، سه تلفن هوشمند شامل آیفون 9 – آیفون ایکس پلاس و نسخه دوم آیفون ایکس آماده عرضه خواهند شد.

سال گذشته اپل در جریان رویدادی در روز دوازدهم سپتامبر از آیفون ایکس در کنار آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرد و حالا برخی از تحلیلگران در مورد زمان و تاریخ معرفی این تلفن‌های هوشمند حدس و گمان‌هایی را مطرح کرده‌اند. برخی از گردانندگان وب سایت Cnet با توجه به تقویم کاری ماه سپتامبر تخمین‌هایی را برای زمان معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس مطرح کرده‌اند.

بر اساس رفتار همیشگی اپل، سری جدید تلفن‌های هوشمند این کمپانی معمولاً تا پیش از پایان یافتن هفته دوم سپتامبر هر سال معرفی می‌شوند. اپل در شش سال گذشته رویدادهای خود را در روز سه شنبه یا چهارشنبه برگزار کرده است. بر همین اساس، می‌توان حدس زد که رویداد معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس در روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته اول یا دوم سپتامبر خواهد بود. این 4 روز به ترتیب شامل موارد زیر می‌شوند:

  • -سه شنبه چهارم سپتامبر (13 شهریور)
  • -چهارشنبه پنجم سپتامبر (14 شهریور)
  • -سه شنبه یازدهم سپتامبر (20 شهریور)
  • -چهارشنبه دوازدهم سپتامبر (21 شهریور)

در این میان، اپل احتمالاً روز یازدهم سپتامبر را انتخاب نمی‌کند؛ چرا که این روز یادآور حوادث سال 2001 خواهد بود. از طرف دیگر، اپل معمولاً هفته دوم ماه سپتامبر را برای معرفی محصولات جدید خود بیشتر ترجیح می‌دهد. چرا که در صورت انتخاب روزهای 13 یا 14 شهریور، جو رسانه‌ای ایجاد شده برای معرفی آیفون‌های جدید تحت تأثیر خبرهای هفته آینده آن در مورد حوادث یازدهم سپتامبر قرار خواهد گرفت.

این مسئله به آن معنا است که اپل احتمالاً روز 12 سپتامبر (21 شهریور) را برای معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس انتخاب خواهد کرد. کما اینکه سال گذشته نیز رویداد رونمایی آیفون‌های 2017 نیز در این روز بوده است. البته باید به یاد داشت که روز 13 و 14 شهریور نیز همچنان جزو گزینه‌های اپل برای برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های جدید خواهد بود. 

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420