لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2018 بریدگی مشابه آیفون ایکس را نخواهد داشت

آیپد پرو 2018 بریدگی مشابه آیفون ایکس را نخواهد داشت

 بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل در طراحی و تولید آیپد پرو 2018 علاوه بر استفاده از فیس آیدی و طراحی تمام صفحه، از بریدگی مشابه آیفون ایکس استفاده نخواهد کرد.

پنجمین بتای توسعه دهندگان آی او اس 12 به تازگی منتشر شده است و حالا برخی از افرادی که اقدام به بررسی و تحلیل کدهای داخلی این سیستم عامل پرداخته‌اند، اعلام کرده‌اند که آیپد پرو 2018 علاوه بر کاهش قابل توجه حاشیه‌های کناری نمایشگر، فاقد بریدگی مخصوص دوربین ترودپت است.

تا پیش از این، اپل در تولید و طراحی آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود در سال 2017 مجبور به تعبیه یک بریدگی ویژه برای قرار دادن دوربین ترودپت شده بود. شایعات تازه همچنین تأکید دارند که آیفون‌های 2018 نیز به این بریدگی مجهز خواهند شد.

در این میان، به نظر می‌رسد که اپل برای تعبیه فیس آیدی و دوربین سازگار به آن در آیپد پرو 2018 دیگر نیازی به قرار دادن بریدگی ندارد و این کمپانی علاوه بر استفاده از طراحی تمام صفحه و سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره، دیگر نیازی به قرار دادن بریدگی نخواهد داشت.

در بررسی نسخه پنجم بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان، آیکون یک آیپد نیز نشان داده شده است که بدون حاشیه و همچنین بریدگی در بالای نمایشگر طراحی شده است.

شایعات پیشین همچنین تأکید داشتند که اپل دوربین سازگار با فیس آیدی را در قسمت افقی آیپد پرو 2018 تعبیه خواهد کرد و حالت پیش‌فرض برای کار با این تبلت‌ها به صورت افقی خواهد بود تا کاربران در حین اتصال اسمارت کیبورد و قرار دادن آن روی میز، با مشکلات مربوط به عدم کارکرد فیس آیدی مواجه نباشند.

گفتنی است که این سری از تبلت‌ها قرار است در دو سایز 11 اینچ و 12.9 اینچ در جریان رویداد پاییزی و هم‌زمان با آیفون‌های 2018 معرفی شدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420