لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی جدید از آیفون ایکس پلاس

ویدیوی جدید از آیفون ایکس پلاس

یکی از تحلیلگران و افشا کنندگان اطلاعات محصولات اپل به تازگی یک فایل ویدیویی از ماکت آیفون ایکس پلاس و آیفون 9 را منتشر کرده است.

Steve Hemmerstoffer از چند ساعت پیش این ویدیوی مربوط به ماکت آیفون ایکس پلاس را منتشر کرده است که در آن ظاهر احتمالی این تلفن هوشمند با توجه به شایعات منتشر شده برای آن مشخص شده است. در این ویدیو که توسط وب سایت Tigermobiles تهیه شده است، نحوه طراحی صنعتی تمامی آیفون های 2018 و همچنین قرار گرفتن دوربین مجهز به فیس آیدی در آن‌ها را نشان داده است.

در این ویدیو، تفاوت اصلی آیفون ایکس پلاس به همراه نمایشگر 6.5 اینچی اولد و آیفون 9 با نمایشگر 6.1 اینچی ال سی دی به طور کامل نشان داده شده است. هر دو مدل ساخته شده دارای فریم‌های براق و نقره‌ای هستند که نشان از تلاش اپل برای ارائه سیستم شارژ بی‌سیم در این محصولات دارد. گفتنی است که این محصولات همچنان فریم آلومینیومی اطراف را دارند و از این بابت به آیفون های 2018 شباهت بسیاری دارند. لازم به ذکر است که در این ویدیو، اطلاعات دقیقی از نحوه رنگ بندی این محصولات منتشر نشده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 در ویدیوی منتشر شده همچنین مشخص شده است که حاشیه اطراف نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 9 تا حدودی بیشتر از آیفون ایکس پلاس و نسخه دوم آیفون ایکس است. اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر سال جاری میلادی و در جریان یک رویداد ویژه از سه مدل آیفون جدید رونمایی کند. این محصولات علاوه بر آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس، شامل نسخه دوم آیفون ایکس 5.8 اینچی نیز می‌شوند که قرار است با نمایشگر اولد تولید و عرضه شود.

بررسی ویدیوهای منتشر شده از این محصولات، می‌تواند دیدگاه دقیق‌تری از نحوه طراحی و ساخت این تلفن‌های هوشمند توسط اپل ارائه دهد. به طور کل ماکت‌های ساخته شده تا پیش از معرفی محصول واقعی ظاهر کلی محصولات را فاش می‌کنند و اطلاعات دقیقی از آن‌ها ارائه می‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420