لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای عمومی مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

چهارمین بتای عمومی مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

 شرکت اپل، یک روز پس از عرضه نسخه‌های بتای توسعه دهندگان آی او اس و مک او اس، اقدام به عرضه چهارمین بتای عمومی مک او اس موهاوای برای تمامی کاربران کرده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به صفحه برنامه تست کنندگان سیستم عامل‌ها، این نسخه از مک او اس را دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند. پس از عضویت و وارد کردن حساب اپل آیدی در این بخش، کاربران می‌توانند با ورود به اپ استور اختصاصی مک، در بخش آپدیت‌ها، این نسخه بتا از مک او اس موهاوای را پیدا کنند.

مک او اس موهاوای دارای تغییرات منحصر به فردی نظیر قابلیت فعال سازی حالت تاریک در رابط کاربری و همچنین امکانات ویژه برای اتصال هماهنگ آیفون به مک استفاده کنند. در این نسخه همچنین بخش‌های مختلف سیستم عامل مک نظیر ساید بار، Quick Look و Quick Action دستخوش تغییرات ویژه‌ای شده است.

رابط کاربری اپلیکیشن‌ها نیز نظیر Apple News، Stocks، Home و Voice Memos نیز بهبودهای ویژه‌ای پیدا کرده‌اند تا بتوان آن‌ها را روی کامپیوترهای مک اجرا کرد. تا پیش از این، اپلیکیشن‌های یاد شده تنها برای آی او اس ارائه شده بودند، اما اپل در توسعه مک او اس موهاوای، با ارائه این اپلیکیشن‌های در مک او اس، رابط کاربری دسکتاپ و موبایل خود را هماهنگ‌تر با یک دیگر کرده است.

گفتنی است که این نسخه از بتای مک او اس موهاوای همانند بتای آی او اس دارای باگ‌هایی شناخته شده است؛ به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل اقدام به دانلود و نصب آن روی دستگاه خود نکنند. نسخه نهایی این سیستم عامل قرار است هم‌زمان با معرفی محصولات جدید سخت افزاری اپل در اواسط شهریور ماه سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420