لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس پلاس قابلیت‌هایی مشابه با آیپدها خواهد داشت

آیفون ایکس پلاس قابلیت‌هایی مشابه با آیپدها خواهد داشت

 بر اساس شایعات جدید منتشر شده، اپل تصمیم دارد تا قابلیت‌های آیپدها را در آیفون ایکس پلاس بگنجاند. این تلفن هوشمند قرار است با نمایشگر دارای رزولوشن 2688 در 1242 به همراه تراکم پیکسلی 450 PPI تولید و عرضه شود و به همین دلیل، قابلیت‌های آن کاملاً مشابه با آیپدها خواهد بود.

آیفون ایکس پلاس که با نمایشگر 6.5 اینچی بدون حاشیه تولید و عرضه می‌شود، قرار است اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل را به صورت افقی یا همان Landscape نمایش دهد تا کاربران بتوانند کنترل بیشتری روی محتوای ارائه شده در آن‌ها داشته باشند. این اپلیکیشن‌ها شامل Mail، Calendar، Contacts و Sticks می‌شود و اپل حالت افقی این تلفن هوشمند را به طور کامل شبیه به آیپدها تولید می‌کند.

تا پیش از این، اپل در تولید آیفون های نسخه پلاس، نظیر آیفون 6 پلاس، 6 اس پلاس، 7 پلاس و 8 پلاس امکان افقی کردن منو را به کاربران ارائه داده بود. اما این قابلیت به طور خاص محدود به منوی اصلی و تنظیمانت آیفون بوده است. در این میان، آیفون ایکس پلاس قرار است به عنوان بزرگ‌ترین تلفن هوشمند اپل تولید و عرضه شود که در حقیقت قابلیت‌ها و رابط کاربری ویژه و منحصر به فردتری نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند آیفون خواهد داشت.

به طور کل آیفون ایکس پلاس اولین فبلت واقعی اپل به حساب خواهد آمد که در ابعاد میان یک تلفن هوشمند و تبلت می‌تواند کارهای هر دو دستگاه را به طور کامل انجام دهد.

گفتنی است که برخی از شایعات نه چندان قابل اعتماد نیز حاکی از آن بوده که آیفون ایکس پلاس همانند آیپدها نیز امکان پشتیبانی از اپل پنسل را خواهد داشت و کاربران می‌توانند از طریق آن کارهای مربوط به طراحی را انجام دهند. البته باید ذکر کرد که این ادعا تنها در حد شایعات بوده و هنوز معلوم نیست که اپل چنین قابلیتی را در آیفون های جدید خود ارائه می‌دهد یا اپل پنسل محدود به آیپدها خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373