لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش محصولات دیجیتالی اپل 31 درصد رشد داشته است

فروش محصولات دیجیتالی اپل 31 درصد رشد داشته است

 گزارش مالی فصل سوم مالی 2018 اپل به تازگی منتشر شده است که طی آن مشخص شده است که اپل در بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی 31 درصد رشد را در زمینه فروش محصولات دیجیتالی تجربه کرده است.

درآمد اپل در جریان سومین گزارش مالی 2018 نزدیک به 9.55 میلیارد دلار بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، 31 درصد رشد داشته است. گفتنی است که اپل در بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال 2017 میلادی نزدیک به 7.27 میلیارد دلار از فروش محصولات دیجیتالی درآمد داشته است.

سرویس های دیجتالی اپل که به تازگی نزدیک به 9.55 میلیارد دلار فروش داشته است، شامل آیتیونز، اپ استور آی او اس، اپ استور مخصوص آی او اس، سرویس ذخیره سازی ابری آیکلاود، سرویس پرداخت دیجیتالی Apple Pay و خدمات پس از فروش محصولات سخت افزاری با عنوان Apple Care بوده است.

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل اعلام کرده که این کمپانی «احساس بسیار خوبی» از فروش محصولات و خدمات دیجیتالی و رشد قابل توجه آن داشته است. این مسئله نشان میدهد که بسیاری از کاربران احساس اعتماد بسیار زیادی نسبت به فعالیت اپل و خرید محصولات دیجیتالی از این کمپانی پیدا کرده اند.

اپل در بازه زمانی سه ماهه دوم سال جاری میلادی نزدیک به 300 میلیون دلار از فروش حساب های کاربری مختلف نظیر حساب توسعه دهندگان و آیکلاود درآمد داشته است. میزان درآمد اپل در این بازه زمانی نشان میدهد که هر ساله اپل بیش از 60 درصد رشد را در زمینه فروش عضویت های مختلف تجربه میکند.

در این میان، سرویس های دیگر نظیر اپ استور آی او اس و اپ استور مک او اس نیز درآمد قابل توجهی داشته اند و اپل با دریافت حق کمیسیون فروش اپلیکیشن های توسعه یافته توسط توسعه دهندگان متفرقه به کاربران، درآمد بسیار خوبی را دریافت کرده است.

تیم کوک همچنین در جریان این گزارش به برنامه اپل برای ورود به حوزه تولید محتوای ویدیوی و تلویزیونی اشاره کرد و طی آن اعلام کرد که این کمپانی در آینده نزدیک به ورود به این حوزه میتواند درآمد بخش فروش دیجیتالی خود را بیش از پیش گسترش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420