لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: بازار تلفن‌های هوشمند کاملاً سالم است

تیم کوک: بازار تلفن‌های هوشمند کاملاً سالم است

اپل از چند ساعت پیش گزارش فصل مالی سوم 2018 خود را منتشر کرده است. در این گزارش، تیم کوک به عنوان مدیر عامل اپل در پاسخ به یکی از سؤالات در مورد سلامت بازار تلفن های هوشمند اعلام کرد که این بازار کاملاً سالم است.

سؤال مطرح شده در جریان رویداد این گزارش در مورد روند کاهش قیمت خدمات تعویض باتری‌های تلفن های هوشمند آیفون است که اپل در اوایل سال جاری میلادی اقدام به انجام آن کرد. اپل ماه‌های ابتدای سال جاری میلادی، اقدام به ارائه یک پیشنهاد ویژه برای تعویض باتری آیفون های قدیمی کرده بود و کاربران برای دریافت این خدمات تعویضی تنها 29 دلار پرداخت می‌کردند.

در جریان رویداد گزارش مالی فصل سوم مالی 2018 تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در پاسخ به سؤال یاد شده ادعاهای زیر را مطرح کرد:

بازار تلفن های هوشمند کاملاً سالم است. تلفن های هوشمند بهترین بازار ممکن برای سرمایه گذاری و تجارت است. این بازار چه یک، دو، پنج یا شش و حتی 10 درصد رشد را تجربه کند و یا حتی به همین میزان کاهش پیدا کند، باز هم یک بازار بزرگ و قابل اعتماد است.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل

در ادامه این گزارش مالی، تیم کوک به درآمد کلی شرکت اپل در جریان فصل مالی سوم 2018 پرداخت که طی آن مشخص شد که اپل در این بازه زمانی، 20 درصد رشد را تجربه کرده است. اپل 41.3 میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده است که درآمد حاصل از آن نزدیک به 30 میلیارد دلار بوده است. میزان فروش آیفون ها در بازه زمانی یاد شده نسبت به سال گذشته نزدیک به 0.3 درصد رشد داشته است.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل باوجود بحران‌هایی که در ابتدای سال جاری میلادی در مورد کاهش عمدی سرعت آیفون ها به وجود آمده بود، توانسته برای بار دیگر به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420