لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش تلفن‌های هوشمند هواوی از آیفون ها بیشتر شد

فروش تلفن‌های هوشمند هواوی از آیفون ها بیشتر شد

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، شرکت هواوی با فروش 54.2 میلیون تلفن هوشمند در طول سه ماهه دوم سال 2018 میلادی، توانسته میزان فروش بیشتری نسبت به آیفون های اپل را به ثبت برساند.

گزارش جدید در مورد میزان فروش تلفن‌های هوشمند در بازار جهانی و در طول سه ماهه دوم سال مالی 2018 توسط موسسه IDC منتشر شده است. مهم‌ترین تغییرات انجام شده در طول این بازه زمانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته و در طول سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی، تبدیل شدن هواوی به دومین شرکت عرضه کننده تلفن‌های هوشمند است.

در حقیقت تلفن‌های هوشمند هواوی در طول سه ماه گذشته توانسته‌اند تا با کنار زدن آیفون های کمپانی اپل، به عنوان پرفروش‌ترین محصولات از نوع خود، پس از گلکسی‌های شرکت سامسونگ تبدیل شوند.

علاوه بر این، میزان فروش آیفون های اپل در بازه آوریل تا ژوئن 2018 نزدیک به 41.3 میلیون واحد بوده است و حالا اپل در مقام سوم مهم‌ترین فروشندگان تلفن‌های هوشمند در بازار قرار دارد. گفتنی است که اپل در بازه زمانی مشابه در سال گذشته، نزدیک به 41 میلیون واحد از آیفون ها را در بازار جهانی به فروش رسانده بود که آمارهای جدید حاکی از ثابت ماندن میزان فروش آیفون ها در یک سال گذشته است.

بر اساس گزارش‌های آی دی سی، اپل با فروش 41.3 میلیون واحد تلفن هوشمند در حال حاضر نزدیک به 12.1 درصد از سهم فروش تلفن‌های هوشمند را در اختیار دارد. در مقام اول و دوم این جدول، به ترتیب سامسونگ با فروش 71.5 میلیون دستگاه 20.9 درصد از سهم بازار و همچنین هواوی با فروش 54.2 میلیون تلفن هوشمند 15.8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

مدیرعامل اجرایی هواوی تا پیش از این نیز ادعا کرده بود که در آینده‌ای نزدیک این کمپانی میزان فروش جهانی آیفون های اپل را کنار زده و تا شروع سال 2019 میلادی به مقام دوم دست پیدا می‌کند که حالا با انتشار این آمارها مشخص شده که این کمپانی چینی زودتر از انتظارات به این آمار دست پیدا کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420