لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ جدید گوگل، مک او اس و ویندوز را مورد تمسخر قرارداد

تبلیغ جدید گوگل، مک او اس و ویندوز را مورد تمسخر قرارداد

 نزدیک به دو هفته از انتشار ویدیوهای کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای تمسخر آیفون ایکس می‌گذرد و حالا این بار نوبت گوگل شده است تا با تمسخر مک او اس محصول جدید خود را به دنیا معرفی کند.

گوگل در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود که برای معرفی کامپیوترهای همراه کروم بوک منتشر کرده است؛ به صورت هم‌زمان به دو سیستم عامل پر استفاده در حوزه دسکتاپ حمله کرده است و آن‌ها را مورد تمسخر قرار داده است. در بخش ابتدایی این ویدیوی تبلیغاتی، گوگل ابتدا ارورهای مک او اس و ویندوز را نشان داده است که باعث ایجاد مشکلاتی در نحوه کاربری با کامپیوترهای شخصی می‌شوند.

در پایان این ویدیو، گوگل به مخاطبین خود اعلام می‌کند که اگر تمایلی به تجربه این دسته از مشکلات ندارید، کافی است به کروم بوک و سیستم عامل کروم او اس مهاجرت کنید. در قسمت پایانی نیز گوگل تعدادی از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای این مجموعه را نشان داده است تا اعلام کند که کروم او اس همانند مک او اس و ویندوز قابلیت‌های کاربری بسیار زیادی دارد.

در این میان، یک نکته مهم در این ویدیو نهفته شده است و آن هم نحوه نشان دادن عیب‌های مک او اس و ویندوز است. گوگل برای نشان دادن عیب اصلی ویندوز، علاوه بر پرداخت به هنگ کردن‌های مکرر به یک مسئله دیگر نیز پرداخته است و آن هم احتمال بالای ویروسی شدن این سیستم عامل است. در حقیقت گوگل بر این ادعا است که ویندوز از لحاظ امنیتی ویروسی می‌شود و آنتی‌ویروس‌های ارائه شده برای آن هر کدام یک آجر به دیوار دردسرهای کاربران اضافه می‌کنند.

اما این مسئله در مورد مک او اس کاملاً متفاوت است. در این کلیپ تبلیغاتی مهم‌ترین عیبی که گوگل توانسته از مک او اس بگیرد، تعداد سیستم‌های امنیتی متعدد آن است که باعث می‌شود تا کاربر به طور مکرر رمز عبور دستگاه یا اپل آیدی خود را در دستگاه وارد کند که این مسئله از نظر بسیاری از افراد نه تنها عیب محسوب نمی‌شود، بلکه یک مزیت کاربردی به حساب میاید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420