لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پرداخت Apple Pay بیشتر از نصف پرداخت‌های حوزه موبایل را از آن خود می‌کند

سرویس پرداخت Apple Pay بیشتر از نصف پرداخت‌های حوزه موبایل را از آن خود می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده جدید، سرویس پرداخت اپل که با عنوان Apple Pay شناخته می‌شود، تا به امروز میزان قابل توجهی از اعتماد مشتریان را به هود جلب کرده است.

بر اساس این گزارش که توسط موسسه Juniper منتشر شده، مشخص شده است که سرویس پرداخت شرکت اپل تا 5 سال آینده در مقام مهم‌ترین و پر استفاده ترین سرویس پرداخت موبایل باقی خواهد ماند. در حقیقت بر اساس این پیش‌بینی Apple Pay در مقام اول و Samsung Pay و Google Pay به ترتیب در مقام دوم و سوم جای می‌گیرند.

Juniper اعلام کرده که تا سال 2020 بیش از نیمی از تراکنش‌های ارسالی از دستگاه‌های موبایل و همراه توسط Apple Pay صورت خواهد گرفت. این مسئله به این دلیل است که اپل در توسعه و عرضه سرویس پرداخت خود از شیوه‌های نوین برای معرفی آن استفاده کرده است.

همین مسئله باعث شده تا کاربران بیشتری از تلفن‌های هوشمند آیفون به اپل و سرویس پرداخت اختصاصی آن اعتماد کنند و تراکنش‌های بیشتری را در نتیجه آن انجام دهند. گفتنی است که ارائه سیستم‌های هوشمند و کاملاً ایمن برای احراز هویت صاحبان دستگاه نیز از جمله مواردی است که در افزایش میزان تمایل کاربران به استفاده از سرویس پرداخت Apple Pay تأثیر گذار بوده است.

در پایان این پیش بینی‌ها همچنین آمده است که تمامی سرویس‌های پرداخت موبایلی مجموعاً مبلغی به ارزش 1 تریلیون دلار را در طول سال 2020 به حساب‌های مختلف انتقال خواهند داد که بیش از 15 درصد آن در کشورهای اروپای غربی و آسیای شرق خواهد بود و باقی آن در کشورهای آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان صورت خواهد پذیرفت.

تا پیش از این نیز موسسه Loup Ventures پیش بینی کرده بود که سرویس پرداخت Apple Pay تا یک سال آینده بیش از 16 درصد سهم تراکنش‌های حوزه موبایل را در اختیار خود قرار خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420