لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان منتشر شد

پنجمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش در کنار عرضه بتای آی او اس، پنجمین بتای مک او اس موهاوای را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. در این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ کامپیوترهای مک، اپل بسیاری از مشکلات نرم افزاری را برطرف کرده است.

پنجمین بتای مک او اس موهاوای دو هفته پس از عرضه نسخه قبلی آماده ارائه برای توسعه دهندگان شده است. توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اختصاصی اپل را خریداری کرده اند، از همین حالا میتوانند با مراجعه به بخش Developer Center و اپ استور اختصاصی مک، اقدام به دریافت و نصب این نسخه روی کامپیوتر مک خود کنند.

مهمترین تغییرات ارائه شده در نسخه موهاوای macOS شامل ارائه رابط کاربری تاریک یا همان Dark Mode میشود. در این نسخه، قابلیت های ویژه ای برای توسعه دهندگان ارائه شده است که طی آن میتوانند برخی از اپلیکیشن های اختصاصی آی او اس را به صورت خاص در کامپیوترهای مک تست کنند و از کارکرد صحیح آن آگاه شوند.

علاوه بر این، بتای مک او اس موهاوای امکان مشاهده عکس ها در حالت Gallery View را به کاربران میدهد. کاربران با استفاده از این قابلیت میتوانند تصاویر را به صورت حرفه ای و هوشمندانه پیدا کرده و سپس اقدام به مشاهده یا ویرایش آنها کنند.

یکی از موارد مهمی که در این نسخه از سیستم عامل مک او اس در اختیار توسعه دهندگان گرفته است، والپیپرهای جدید و ویژه است که به ظاهر سیستم عامل، جلوه ویژه ای میدهد. با این حال باید گفت که کاربران میتوانند از همین حالا با مراجعه به آلبوم کلی والپیپرهای مک او اس، این تصاویر را دانلود کرده و روی دستگاه های خود تنظیم کنند.

اپل تصمیم دارد تا نهایتا نسخه نهایی مک او اس موهاوای را تا پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران کند که تا آن زمان، مک بوک ایر 2018 در کنار محصولاتی احتمالی نظیر آیمک 2018، نسخه جدید آیمک پرو و همچنین مک مینی نیز معرفی و آماده عرضه به بازار شده اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373