لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسمارت کانکتور آیپد پرو 2018 نسبت به محصولات قبلی تغییر می‌کند

اسمارت کانکتور آیپد پرو 2018 نسبت به محصولات قبلی تغییر می‌کند

 تصاویر منتشر شده از نقشه کشی بدنه آیپد پرو 2018 نشان از آن دارد که اپل در تولید محصول تصمیم به تغییر جایگاه اسمارت کانکتور دارد. بر همین اساس، کاربران این تبلت‌ها باید از اسمارت کیبوردهای متفاوتی برای تایپ در دستگاه خود استفاده کنند.

وب سایت OnLeaks یک تصویر CAD را از آیپد پرو 2018 منتشر کرده است. در این تصویر مشخص شده است که اپل در تولید این محصولات اسمارت کانکتور را از بخش پایینی به بخش پشتی دستگاه انتقال داده است و نحوه چیدمان آن همچنان به صورت افقی باقی مانده است.

این در حالی است که نسخه‌های 2017 به قبل آیپد پروها دارای اسمارت کانکتورهایی به صورت سه نقطه فلزی در قسمت پایینی خود هستند. اما حالا تغییر جدید باعث می‌شود تا علاوه بر طراحی آیپد پرو 2018 نوع اسمارت کیبوردها و همچنین امکان اتصال به دستگاه را تغییر داده است.

این مسئله نشان می‌دهد که اسمارت کیبوردها از این پس به نحوه‌ای متفاوت به آیپد پرو 2018 متصل می‌شوند تا کاربران به طرز کارآمدتری بتوانند به کارهای خود ادامه دهند. تا پیش از این، بسیاری از کاربران و تحلیلگران از نحوه طراحی اسمارت کیبورد و کاربری آن در آیپد پروها انتقاد کرده بودند. اما حالا طراحی جدید باعث می‌شود که درگاه لایتنینگ در اسمارت کانکتور در آیپد پرو 2018 در یک راستا قرار گیرند تا ظاهر و طراحی این محصولات به صورت اصولی‌تر باشد.

گفتنی است که تغییر جایگاه اسمارت کانکتور علاوه بر بهبود ظاهر و نحوه قرار گیری آیپد پرو 2018 باعث می‌شود تا کاربرد این بخش اتصالی بهبود پیدا کند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود تا اپل در آینده نزدیک، از محصولات جانبی باقابلیت‌های بیشتر برای آیپدهای جدید خود رونمایی کند.

بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در تولید این محصولات، تصمیم به معرفی یک داک اختصاصی برای پخش موسیقی با شدت صدای بیشتر برای آن‌ها است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420