لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در زمینه توسعه واقعیت مجازی سرمایه گذاری می‌کند

اپل در زمینه توسعه واقعیت مجازی سرمایه گذاری می‌کند

 شرکت اپل به تازگی اقدام به استخدام سازندگان یکی از اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعت افزوده کرده‌اند. این اقدام اپل نشان داده که کوپرتینویی‌ها علاقه ویژه‌ای به واقعیت مجازی دارند و در آینده تصمیم دارند تا محصولات مبتنی بر آن را بیش از گذشته گسترش دهند.

اپل به تازگی سازنده اپلیکیشن نقاشی مبتنی بر واقعیت مجازی Cyber Paint را استخدام کرده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی به صورت دو بعدی و 360 درجه تصاویر مختلف را طراحی کنند. این اپلیکیشن برای هدست‌های واقعیت مجازی مختلف، نظیر Oculus Go، Daydream، GearVR و Vive Focus ارائه شده است.

Sterling Crispin سازنده این اپلیکیشن به تازگی در حساب لینکداین خود اعلام کرده که به بخش تحقیق و توسعه فناوری واقعیت مجازی در اپل پیوسته است و از این پس قرار است با این کمپانی همکاری کند.

بر اساس خبرهای فاش شده، اپل یک واحد جداگانه را به صورت مخفیانه برای توسعه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در نظر گرفته است که در آن تصمیم دارد تا امکانات و بسترهای لازم برای تولید محصولات مبتنی بر این فناوری را توسعه دهد.

مهم‌ترین شایعات منتشر شده از این واحد تحقیق و توسعه در اپل، حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها تصمیم به تولید یک عینک پوشیدنی هوشمند باقابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارند. این عینک هوشمند دارای دو نمایشگر باکیفیت 8K برای هر یک از چشم‌های کاربر بوده و می‌تواند تصاویر را باکیفیت منحصر به فردی به چشم کاربران نمایش دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این عینک واقعیت مجازی قرار است با نسخه‌ای شخصی سازی شده از سیستم عامل آی او اس با عنوان rOS به بازار عرضه شود.

خبرهای مربوط به تلاش اپل برای توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی در حالی منتشر شده است که تیم کوک به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل بارها اعلام کرده بود که این کمپانی تمرکز بیشتری روی توسعه واقعیت افزوده نسبت به واقعیت مجازی گذاشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373