لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 قرار است با پردازنده کیبی لیک تولید و عرضه شود

مک بوک ایر 2018 قرار است با پردازنده کیبی لیک تولید و عرضه شود

بر اساس شایعات منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا هم‌زمان با عرضه سه مدل از آیفون‌های جدید در پاییز امسال، از سری مک بوک ایر 2018 نیز به همراه پردازنده کیبی لیک اینتل رونمایی کند.

شایعات گذشته حاکی از آن بودند که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از یک مدل مک بوک ارزان با برچسب قیمت زیر 1000 دلار رونمایی کند. در این میان، حالا پس از معرفی مک بوک پرو 2018 مشخص شده است که اپل خط تولید مک بوک ایر 2018 را آماده کرده است و قرار است این محصولات را تا چند ماه دیگر آماده عرضه به بازار کند.

اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری تایوانی Economic Daily حاکی از آن است که مک بوک ایر 2018 قرار است با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل تولید و عرضه شود. در ادامه این گزارش آمده است که اپل تأخیرها در عرضه پردازنده‌های 10 نانو متری کانون لیک توسط اینتل، باعث شده تا اپل به فکر تولید و عرضه مک بوک ایر 2018 با پردازنده‌های نسل قبلی باشد.

پردازنده‌های کیبی لیک مورد استفاده در مک بوک ایر 2018 همانند گذشته از سری Core i5 بوده که فرکانس پردازش آن در بازه 1.6 تا 1.9 گیگاهرتز قرار خواهد داشت. اپل احتمالاً در تولید این محصولات از پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 620 و حافظه‌های رم DDR4 یا LPDDR3 استفاده می‌کند.

با توجه به اطلاعات یاد شده، می‌توان پیش بینی کرد که مک بوک ایر 2018 نسبت به مدل‌های سال گذشته سرعت پردازش و قدرت بیشتری خواهد داشت. با این حال این محصولات قیمت کمتری دارند و بازار هدف آن‌ها نسبت به سال گذشته تا حدودی متفاوت خواهد بود.

تا پیش از این نیز اپل در تولید و عرضه آیپد نسل ششم علاوه بر بهبود قدرت پردازشی و قابلیت‌ها، اقدام به کاهش قیمت این محصولات کرده بود که با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420