لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش درآمد اسپاتیفای با ارائه حساب‌های کاربری مخصوص خانواده

افزایش درآمد اسپاتیفای با ارائه حساب‌های کاربری مخصوص خانواده

 آمارهای منتشر شده از میزان فروش حساب‌های کاربری اسپاتیفای نشان داده است که این سرویس پخش موسیقی پس از ارائه حساب‌های کاربری مخصوص خانواده، بیش از 8 میلیون کاربران را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

جذب هشت میلیون نفر برای خرید حساب کاربری خانواده باعث شده تا تعداد تمامی کاربران سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از 83 میلیون نفر در سراسر جهان بیشتر شود. این سرویس، همانند سرویس مشابه در اپل موزیک، به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت تنها 5 دلار به صورت ماهانه دسترسی داشته باشند.

در اکانت‌های خانواده، تا سقف 6 نفر می‌توانند از یک حساب استفاده کرده و همگی با پرداخت 5 دلار از این سرویس استفاده کنند. این قابلیت به طور کل میزان هزینه افراد برای خرید اکانت پریمیوم را کاهش می‌دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به‌طور کامل آسان‌تر و ارزان‌تر به سرویس اسپاتیفای دسترسی داشته باشند. 

این در حالی است که حساب پریمیوم اسپاتیفای مستلزم پرداخت مبلغ 9.99 دلار به صورت ماهانه است که در آن تنها یک نفر به صورت اختصاصی می‌تواند به موسیقی‌های مختلف دسترسی داشته باشد.

البته باید ذکر کرد که ایده اولیه حساب‌های کاربری خانواده مختص اسپاتیفای نبوده است. بلکه این حساب‌های کاربری اولین بار توسط شرکت اپل در فروش حساب‌های اپل موزیک به کار برده شد. کاربران با استفاده از این حساب کاربر می‌توانستند تا سقفی مشخص به یک حساب کاربری دسترسی پیدا کنند و با پرداخت هزینه‌ای کمتر به‌تمامی موسیقی‌های ارائه شده در این سرویس پخش محتوای صوتی دسترسی داشته باشند.

در این میان، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای با کپی برداری از ایده تجاری اپل برای ارائه اکانت‌های خانواده توانسته تعداد کاربران خود را بیش از پیش در سراسر جهان افزایش دهد که این مسئله در نهایت باعث شده تا میزان درآمد این کمپانی در سه ماهه گذشته افزایش چشم گیری داشته باشد. 

خرید امن و مطمئن گیفت کارت اسپاتیفای

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت آسپاتیفای و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420